Toilet bezoek

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Toilet bezoek

Bericht door Jake »

Ik snap die pisbakken sowieso niet echt. Leuk dat je staand kunt plassen, maar iedereen wil toch privacy?...
Zelfs al had ik niets te verbergen, dan nog zou ik er geen gebruik van maken.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Toilet bezoek

Bericht door Raisa »

Bovendien kun je dan je ding niet afvegen. Uitschudden zal ik wel nooit geleerd hebben...
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Toilet bezoek

Bericht door Laurens2 »

Juno schreef:Ik snap die pisbakken sowieso niet echt. Leuk dat je staand kunt plassen, maar iedereen wil toch privacy?...
Zelfs al had ik niets te verbergen, dan nog zou ik er geen gebruik van maken.
Ik denk als je dat van kinds af aan hebt gedaan je er anders over denkt. Ik bedoel kleine jongens leren al vroeg dat ze staand kunnen plassen en dan word dat een gewoonte, ook in openbare toiletten.
Nu ben ik nooit in een heren wc geweest maar staan daar niet ook die platen tussen die pisbakken? En zowieso, er zal niemand naar iemand anders ... gaan kijken.

Zelf ga ik niet naar openbare toiletten, maar als ik echt nodig moet ga ik naar de dames wc. Men kijkt me dan wel raar aan maar ik ben nog nooit teruggeroepen om naar de heren toiletten te gaan. Zo'n geluk als jullie heb ik dus niet ;)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Toilet bezoek

Bericht door Eva »

Mark schreef:Nu ben ik nooit in een heren wc geweest maar staan daar niet ook die platen tussen die pisbakken?
Eeuh, nee, Mark. Komt wel voor ja, maar meestal sta je naast elkaar te proberen niet naar je naastens lid te gluren.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Toilet bezoek

Bericht door Hedwich »

EvaVanA schreef:Eeuh, nee, Mark. Komt wel voor ja, maar meestal sta je naast elkaar te proberen niet naar je naastens lid te gluren.
Ik deed dat wel, maar ja, ik was dan ook De Homo :lol:
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3667
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Toilet bezoek

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik kies meestal voor de praktische oplossing, thuis hebben we geen gescheiden WC's op het werk profileer ik me nog als man dus neem ik ook maar de herentoiletten, bij andere gelegenheden kies ik voor de damestoiletten, tenzij het erg druk is, dan doen sommige vrouwen trouwens ook heb ik gemerkt :-)
Irene
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Toilet bezoek

Bericht door Barbarella »

Staand plassen kan soms wel handig zijn, maar wat heb ik een hekel aan die pisbakken waar je met zijn alle naast elkaar staat zonder afscheiding ertussen. heb al meer dan twee jaar niet zo een ding meer gezien gelukkig.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Toilet bezoek

Bericht door Jeste »

Heel lang dacht ik dat staand plassen soms wel makkelijk was, zeker in het geval van wildplassen, totdat ik een vrouw leerde kennen die net zo makkelijk ging wildplassen als mannen dat doen. Gewoon even op de hurken en plassen maar. Sindsdien doe ik dat ook, veel beter.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Toilet bezoek

Bericht door Arike »

gemiddeld heb ik onderweg liever een toilet... maar als die erg vies zijn... ja, dan ga ik ook liever mijn hurken achter de auto, best goed te doen :)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: Toilet bezoek

Bericht door Zef »

Ik heb me altijd zo verbaasd over die pisbakken. Dat is toch geen beschaving??
Toen ik vroeger in een supermarkt werkte moest ik de pisbakken wel eens schoonmaken. Super ranzig, soms plakte er gewoon schaamhaar aan.
Ik vind het niet te geloven dat mannen vaak alleen uit pisbakken of 1 zo'n ranzig hokje kunnen kiezen.