Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Tucking

Bericht door KarenTS »

die methode heb ik geprobeerd,maar bij mij blijft het elastiek laag onder m'n billen zitten..geen succes imho
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Venka »

De balletjes terug de buik holte in drukken......hoe dan want ik heb geen holtes en is tucken voor mij geen optie
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

Iedereen heeft die holtes, toen je heel veel kleiner was zaten ze daar ook. Als je niet weet waar de holtes zitten, volg je zaadstrengen van je testes. Als alternatie heb je meer naar voren de nog een ruimte tussen je schaambeen en de huid die er voor zit.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Venka »

Ik heb echt geen holtes, ik ga vanavond nog wel eens op onderzoek. En dan stop je ze er in en hoe voelt dat dan want het lijkt mij echt eng.lol zaad strengen volgen......ik ben gesteriliseerd en die dingen zijn dus door geknipt en als gevolg daar van schieten ze terug je lichaam in.
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

De bloedvaten knippen ze niet door, die lopen er naast

Voor de HRT kreeg ik ze niet comfortabel er in. Dat deed gewoon pijn. Daarom ook de tape methode. Nu met de HRT zijn ze net wat kleiner en floeppen ze zo de holte in.

Ik kan me nog wel herinneren dat het als kind bij sommige bewegingen ook wel spontaan er in terug plopt. Dat was een gek gevoel maar wel prettig. (niet op een erotische wijze, gewoon fijn er niets te hebben) Gebeurde vaak in een slagaat. (ja ik had waarschijnlijk op ballet gemoeten :) )
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Tucking

Bericht door Veronica »

Aafke, ik vond het ook eng maar het valt mee.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Een al wat ouder topic maar ik moet het toch even kwijt. Wat een geweldig idee, dat tucking! Ik dacht dat ik al aardig wat wist, maar dit is nieuw voor me.

Ik ga het zo snel mogelijk proberen. Kijken of het lukt. In het verleden heb ik wel eens lingerie gedragen maar dat zat nooit lekker en het stond zeker niet mooi. Hiermee zou het goed moeten komen. Maar eerst zien of het lukt. :-)

Groetjes, Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Jannet V »

Als ik een strak broekje aan doe gaan de balletjes al uit zichzelf terug in hun nestje. Ik Tuck al 3 jaar, dag en nacht. Nog een paar maanden dan hoeft het nooit meer en kan ik eindelijk een slipje gaan dragen die ik echt mooi vind.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Ik heb gisteren de stoute schoenen - en een strakke slip - aangetrokken en heb het eens geprobeerd. Mijn vrouw sliep al, dus ik kon het rustig op bed proberen. Het ging allemaal verrassend makkelijk! Dat wil zeggen, het eerste deel. Eigenlijk wel een gek gevoel dat mijn toch niet kleine testikels naar binnen grdrukt konden worden. Ondanks dat ze sinds mijn sterilisatie hel gevoelig/pijnlijk zijn lukte het zonder problemen. Bij de eerste poging heb ik het vel wat over was over elkaar gevouwen en het klem gezet door mijn ding naar achteren te trekken. Slip omhoog en klaar!

Niet ideaal, maar het werkte. Deels. Het gevoel om vanaf de buik naar onderen te strelen en niets tegen te komen wat echt geweldig! Helaas was er toch nog wel een bobbel te zien. Bij de tweede poging heb ik het vel ook maar gewoon naar binnen gepropt, zoals iemand hier al beschreef. Dat scheelde aanzienlijk! Alleen fixeert het natuurlijk wel minder. De bobbel was een stuk platter maar wel breder. Nu was de slip die ik had geleend niet superstrak. Dat scheelt vast ook wel. Al met al best bevredigend. Meer dan dat eigenlijk. Ik kan niet wachten om eens alleen thuis te zijn om het uitgebreider te testen.

Wel een vraagje: ik zou het liefst een slipje/broekje gebruiken in plaats van iets als tape. Maar wat voor broekje is handig? En waar kan ik zoiets vinden?

Groetjes, Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

Super, Jolanda, om te horen. Eerlijk gezegd had ik ook niets anders van je verwacht te horen.

Ik gebruik corrigeren ondergoed, dat zit lekker strak en zit confortabel. De Hema heeft corrigerende slips, maar ik vind die van de Miss Etam lekkerder zitten. (Collectie -> Shapewear -> taillevormer slip) Deze blijven goed omhoog zitten en maken je taille ook nog wat slanker. Als je het taille stuk over je hemdje heen trekt blijf die extra goed zitten om je taille. In gebruik maat M.