Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Tucking

Bericht door Jessy »

jannamar schreef:Wel een vraagje: ik zou het liefst een slipje/broekje gebruiken in plaats van iets als tape. Maar wat voor broekje is handig? En waar kan ik zoiets vinden?
Een strakke slip zou al voldoende moeten zijn, en als het echt nodig is bestaan er ook speciale broekjes die ervoor gemaakt zijn een tuck op zijn plaats te houden.
Het enige nadeel is wel dat je na elk toiletbezoek het zaakje opnieuw op zijn plaats moet knutselen, dat heb je bij gebruik van tape dan weer niet (bij de juiste tuck, waarmee je gewoon kunt urineren). Als de boel beneden geschoren is en je gebruikt medische (huidvriendelijke) tape zou je er ook geen last van moeten hebben, misschien toch het proberen eens waard.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

@Laura: Dank je voor het vertrouwen. :)

Gisteren was ik 's middags thuis. Dan trekt het toch! Ik heb het weer geprobeerd, nu op het toilet en weer met een redelijk strakke slip (die er bij daglicht toch niet zo strak uitzag). Hetminstoppen ging weer prima. Dit keermheb ik geprobeerd mijn dingetje (ik ben gezegend met een kleintje. ;) ) verder naar achteren getrokken en vastgeklemd tussen mijn benen. Daarna de slip eroverheen. Het begin was weer super! Het bleef allemaal goed zitten en het stond ook nog een mooi en bijna glad. Alleen dat al voelde goed. Ik ben in huis bezig geweest met opruimen en de was. Doordat ik mijn bovenbenen zo goed mogelijk tegen elkaar wilde houden werd mijn loopje ook ineens een stuk mooier. Bukken moest ook door de knieën, anders ging het mis. Al met al een mooie ervaring, en een bevestiging, want het voelde zoooo goed. Zo passend. Zo natuurlijk. Niets opwindends of zo, meer een gevoel van euforie. Of klinkt dat overdreven? Het voelde echt zo. Ik kon wel zingen van plezier.

Zitten was alleen lastig. Aan de keukentafel werken ging nog wel, met de benen over elkaar, maar de bank was net te laag. Toen voelde ik het losgaan. Erg jammer. Toch heb ik er veel plezier van gehad en ik ga het zeker nog eens doen, tot ik het goed heb. En daarna vast ook nog wel. Het voelt zo goed, en het kan gewoon gedaan worden, ook met mensen om me heen. Mijn gebruikelijke spijkerbroek verhult het allemaal prima, als er al iemand op let.

@Jessy: Ik ga het eerst met een strak broekje proberen, omdat dat handiger is, maar ik denk dat ik ook zeker de tape ga proberen. Dat is toch weer een stuk steviger en het voelt vast nog beter. Stapje voor stapje...

Groetjes, Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

Wat fijn om te horen, Jolanda.

Ik heb zo'n 15 jaar, me voordoende als man getaped rond gelopen. Ik heb eenmaal, op de HTS, van een iets jongere jongen, de vraag gekregen hang jij nu rechts of links? Mijn antwoord was geen van beide. Geen idee wat hij toen dacht. Maar ik was ook wel blij dat hij niet door vroeg.

Met de strakke, elastische corrigerende slips die ik nu draag heb ik nog geen enkele zit, hurk of lig houding gevonden waar het van zijn plekje af komt of ik weer voel dat het ding er is.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

@Laura: Ik ga proberen om dit weekend zo'n slip te halen, dan kan ik er van de week eens mee oefenen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten om het naar het werk uit te proberen. :-)

Dat ik dit zeg..... Onvoorstelbaar hoe snel zo'n ontwikkeling kan gaan. Ik kom hier onzeker en twijfelend binnen, en binnen korte tijd doe ik dingen waarbij ik normaal eerst een hele tijd zou aarzelen. Bijzonder.

Fijn weekend allemaal! Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

@Jolanda: Zolang het voor je goed voelt en je geen, te voorkomen, problemen veroorzaakt met je omgeving is het toch goed?

Ik weet niet waar je woont of met reizen zit, maar als je wat support bij shoppen of iets anders nodig hebt, stuur dan een PB. (Geldt ook voor anderen)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Venka »

Ik lees al die verhalen maar hoe ik ook probeer,balletjes gaan nergens in.Maar door de HRT is het ook niet nodig want de boel (wat al niet al groot was) valt niet op met een corrigerende slip.Deze slip heb ik gewoon bij de Action gehaald en strak dat ze zitten dus ik loop niet de hele dag er in.Als ik echt weg moet dan doe ik deze slips aan maar voor de rest heb ik gewoon leuke string,boxers,hipsters aan want ook onder mijn dagelijkse kleding wil ik mij vrouw voelen en er graag goed uit zien en niet steeds van die lelijke oma onderbroeken aan.
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Tucking

Bericht door KarenTS »

ja, ik moet zeggen dat het mij ook niet lukt om die balletjes terug te drukken, daarnaast is de boel door de HRT nu ook niet bepaald kleiner geworden-wat overigens wel n voordeel is ,qua beschikbaar donor materiaal- maar ondanks dat alles kan ik ,voor zolang het nog moet, de boel prima tucken door het zaakje naar achteren te trekken en dan een strakke hipster onderbroekje aan te trekken, eventueel nog aangevuld door het dragen van een panty.Met als resultaat toch n prima plat effect,misschien iets wat op een flinke venusheuvel lijkt,maar toch plat genoeg voor de strakste broeken of jurkjes.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Van het weekend heb ik een corrigerende slip gehaald bij de Hema. Ik kon ze niet vinden en heb iemand van de winkel moeten vragen. Eigenlijk voelde dat ook wel goed. Gewoon om naar corrigerende ondergoed voor dames vragen. Ze zal vast niet gedacht hebben dat het voor mij is, maar dat maakt niet uit. Ze heeft me alles laten zien. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een slip, dus zonder lijfje. Dat komt misschien nog wel eens, maar ik wilde het eerst testen.

Thuis heb ik het meteen aangetrokken. Wat strak!! Maar het werkte best goed. Het bleef allemaal best wel zitten, beter dan ervoor. Wel ben ik tussendoor steeds even naar het toilet gegaan om het weer opnieuw te doen, omdat het toch schuift. Aan het einde van de dag merkte ik ook dat het strakke (maatje M is eigenlijk te klein) begon te irriteren. Toen ik de slip uittrok moest ik echt zoeken naar mijn dingetje. Die was een beetje verfrommeld en verpletterd. Net goed. :)

Binnenkort ga ik het nog een keer proberen, dan naar het werk. Dan beweeg ik minder en zit ik meer. Ik ben benieuwd of het dan ook goed werkt. Ook wil ik het thuis nog eens proberen met andere kleding. Eens zien of ik nu wel iets straks kan dragen. Het voelt echt heel glad aan tussen mijn benen. Ik moest me echt inhouden niet steeds te voelen. ;)

J
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Anon20180501 »

Toen ik de slip uittrok moest ik echt zoeken naar mijn dingetje. Die was een beetje verfrommeld en verpletterd. Net goed. :)
LOL.. :)

Ik heb ook ooit zo'n corrigerende slip gedragen, 1 dag! Tjezus, wat een marteling - maar ik ben dan ook niets gewend.
Gelukkig kon ik nog geen rietje omver swaffelen, zo onbelullig ding was het en een gewone slip al voldoende. :)

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Ik heb ook maar een klein dingetje, maar helaas wat grotere testikels. Die zijn ook nog eens erg gevoelig, dus als ik ze niet goed opberg dan gaat het echt heel zeer doen. Doordat ik zo'n kleintje heb is het ook amper genoeg om de boel op z'n plek te houden.

Zaterdag was niet zo'n handige dag om het voor het eerst te proberen want ik ben dan altijd de hele dag bezig. Deze week ga ik het hier op het werk dragen. Eens zien hoe dat bevalt. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch altijd? ;)

Liefs, Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.