Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door LauraB »

De maat moet wel goed zijn, ik droeg in mannen altijd S en dan maar van een paar merken omdat het anders te groot/niet strak genoeg was. In dames heb ik nu M. Mijn heupen zijn de afgelopen maanden van 97 naar 99 cm gegaan.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Vandaag met de strakke slip op het werk. Die draag ik vanaf vanmorgen en het gaat best goed. Wel blijf ik het voelen. Het leuke is dat mijn middel nu een stuk smaller is, en mijn heupen dus relatief breder. :-)

Gisteravond nog wat geprobeerd met de beste manier om het te doen. Dat blijft toch zoeken. Eigenlijk is het alleen nodig dat er een klein beetje druk staat op de beide kanten, om 'ontsnappen' te voorkomen. Volgens mij zou een strakke string ook moeten werken. Dat zou vast ook beter voelen dan zo'n oma-onderbroek, zoals iemand het hier al noemde. :-)

Maar.... het voelt goed!

J
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Tucking

Bericht door diederique »

Een string? flipt de handel daar dan niet langs? :x
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Een string stringt vooral van achteren. Daar kan ik het hebben. :) Ik weet alleen niet of ik voor genoeg heb. Probetern dus. Het zou toch super zijn als zou werken?
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Venka »

diederique schreef:Een string? flipt de handel daar dan niet langs? :x
Tuurlijk dat kan ook niet,tenzij je het met plakband of zo vast maakt.Ik doe gewoon een string aan als ik daar de behoefte aan heb en dat het niet plat is dat stoort mij niet.Ik heb toch vaak wat langs aan omdat ik mij daar prettig bij voel.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Gisteren toch maar een string gekocht. Dat zit echt een heel stuk lekkerder dan zo'n grote slip. Het is wel een corrigerende string trouwens, dus lekker elastisch. Het werkt net zo goed als met de slip, alleen zit het veel lekkerder. Ook nu voel ik het de hele tijd zitten, maar vooral van achteren, en niet meer rond mijn benen. Een hele verbetering!

Het geheel blijft net als bij de slip redelijk goed zitten. Niet geweldig, maar het is beter dan niets. Het is natuurlijk vooral voor mijn eigen gevoel. Voor mijn kleding maakt het niet uit.

Groetjes, Jolanda
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Eline
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2013, 22:53
Gender: Transgender

Re: Tucking

Bericht door Eline »

Ik heb zo een beetje de meeste methoden geprobeerd, en vooral de methode met de string of strakke slip. Drie jaar terug heb ik dan eens een methode met tapen geprobeerd waarbij ik mijn testikels in hun holtes terugdrukte en de rest met tape tussen mijn benen vastmaakte. Deze methode werkte goed, alleen was het lang zitten of te veel bewegen niet echt comfortabel, maar ok voor enkele uren :| .

Toen ik vorig jaar serieuzer met het uiterlijk en goed uitzien ben gaan bezighouden, heb ik meer op het internet gezocht wat zo alles aangeraden werd. Geen van de oplossing leken me echt praktikabel, en enige zelf zeer ongezond, en weer andere “commerciële oplossingen” leken me eerder geldklopperij :x . Uiteindelijk heb ik dan begin dit jaar een methode gevonden die in 5 minuten een “glad” resultaat geeft, zonder pijn, drukken of oncomfortabel te zijn. Ik kan er gewoon mee naar te toilet zonder alles los te halen.

Wat voor mij erg belangrijk was dat ik het niet voel bij bewegingen of lang zitten, en zodoende een “zekerder” en ontspanners gevoel heb.
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Tucking

Bericht door Janna »

Hoi Eline, dat is heel mooi. Maar.... welke methode gebruik je nu dan? Daar ben ik heel benieuwd naar.
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Tucking

Bericht door Claire »

lol Elina je maakt me wel heel nieuwsgierig.
Ik ben dus ook heel nieuwsgierig welke methode je gebruikt
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Eline
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2013, 22:53
Gender: Transgender

Re: Tucking

Bericht door Eline »

Ik ben nog een beetje zoekende wat hier hoe "ter sprake" wordt gebracht, vandaar dat ik niet meteen zo in detail wilde gaan :oops: . Het is ook niet of het iets bijzonders is, het is enkel een gevolg van veel experimenteren en proberen.

Eerst zorg ik ervoor dat de schaamharen rond het lid kort zijn en de rest tussen de benen en op de zak helemaal weg. Tot zo’n 5mm haarlengte is het verwijderen van de tape geen probleem, maar als het langer wordt… na ja… :cry: In de praktijk scheer ik het eenmaal in de week, en dat spaart dan tijd bij het tapen :) . Daarna de huid wassen/ontvetten (gewone zeep, niets luxurieus). . Als tape gebruik ik alleen leukoplast van 2.5cm en af en toe leukotape van 5cm breedt.

Ik begin met het een klein beetje tape rond de voorhuid zodat ongeveer 1cm vrije huid blijft, en zo “strak” dat mijn kleine vinger er net nog in past (houdt het lid binnen). Dan gebruik ik leukoplast van 2.5cm breed en begin eerst met een tape van midden boven de aanzet van het lid (op of iets boven het schaambeen) en kleef deze glad en al een beetje strak naar onderen tot zo’n 3 vingerbreedte voor de volgende “opening”. Als ik deze tape plak, houdt ik de hele boel, lid en testikel aan de tegenovergestelde kant van waar ik de tape zet (ik druk de testikels noch niet weg). Dan doe ik hetzelfde aan de andere kant. Het resultaat zijn nu twee stroken met tape moeten zijn die van uit een punt midden (op of boven het schaambeen) iets uitelkaar lopen bij de zak, en dan onder (achter) weer bij elkaar komen. Dan zet ik nog twee stukken tape die als een grote V (ter hoogte van die boven het schaambeen beginnen) en dan samenkomen onder en achter. Dan druk ik een voor een de testikels in hun holtes, en vervolgens druk het lid en alle losse huid eveneens in de holte. Ik zorg ervoor dat het stukje tape om de voorhuid dan zo ver mogelijk naar achteren (in de holte!) is. Terwijl ik met een vinger de boel in bedwang hou, gebruik ik een stukje tape om de twee stroken tape (die ik als eerste gezet heb) als een soort ritssluiting bij elkaar te trekken en vast te kleven (eerst waar de tape van de voorhuid is, het beetje voorhuid steekt straks uit). Daarna met korte strookjes de twee stroken die ik als eerste van spleet samentrekken verder dicht tapen. Daarna tape ik om en om als een soort waaier (punt na onderen en achteren) de boel glad. Enkel het puntje van voorhuid steekt nog uit.

Ik heb ontdekt dat de truuk voor mij ligt in de vier eerste tapes. Die zorgen ervoor dat de testikels niet “klem” zitten, maar op hun plaats blijven.
Voor mij is het grote voordeel dat ik gewoon kan plassen zonder iets te verwijderen en de hele dag normaal kan bewegen zonder drukken of pijn.

Hopenlijk was het te volgen en niet te intiem... :oops: