Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Tucking

Bericht door Claire »

Top Eline fijn dat je wilt delen.
Ga ik misschien toch maar eens proberen.
Hoewel ik zelf ook wel happy ben met die corrigerende slips van de hema.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Tucking

Bericht door Silvia »

dank je wel Eline voor je uitleg
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
ria
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mei 2013, 21:27
Gender: Trans MtF
Locatie: Omgeving Leiden

Re: Tucking

Bericht door ria »

Heb dit vandaag ook geprobeerd. Heb bij H&M een corrigerende slip gekocht. Naar achteren vouwen (heb gelukkig niet veel) en het werkt. Ziet er perfect uit bedankt voor de tip.
Anna01
Berichten: 77
Lid geworden op: 08 okt 2013, 22:51
Gender: Transgender

Re: Tucking

Bericht door Anna01 »

Bedankt voor de uitleg Eline.
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Tucking

Bericht door Charissa »

voor mij is het niet echt een optie om te tucken om datie nog wel eens protensteerd en dan kan het best pijnlijk zijn :S
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: Tucking

Bericht door Lindsay »

Alle mogelijkheden hebben zijn voor en zijn tegen is mijn idee. Of het doet pijn of je moet langs ziekenhuis voor de lijm weg te laten halen. Zelf heb ik in het verleden altijd die hele strakke elastieken broeken gebruikt het nadeel was wel dat er wat aftekening in de huis gaf wat minder prettig kon voelen. Op dit moment ben ik zeer tevreden met de super strakke corrigerende boxers van de HEMA net zoals Claire geloof ik. Voor mij is dit het ideale verstopbroekje (zoals ik ze noem) ook bij strakke rokjes broeken of andere kleding die maar strak kan zitten. Pijn of irritatie niet bij mij eenmaal opgeborgen is het heel goed vol te houden ook een bezoek aan het toilet geeft geen enkel probleem.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Angel
Berichten: 69
Lid geworden op: 19 jan 2014, 01:38
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Angel »

Ik wist niet dat hier een term voor bestond :lol:
Ik begin heel aandachtig te lezen denk ik bij mezelf, dit heb ik jaren moeten doen, maar ik was 13 toen ik begon dus het opbergen was niet zo'n probleem ;) Ik weet wel dat ik savonds altijd vreselijke buikpijn had omdat ik 3 vreselijke strakke onderbroeken had die me buik nog net niet lieten afsterven.
Gebruikersavatar
Mellaney
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 dec 2012, 17:32
Gender: Transgender
Locatie: Midden Nederland

Re: Tucking

Bericht door Mellaney »

Kijk ook eens op deze Engelstalige website http://www.wikihow.com/Tuck-and-Tape

Zelf Tuck ik altijd zonder tape of plakband en gebruik daarbij een corrigerende slip die goed en nauw aansluit, maar niet afknelt.
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Tucking

Bericht door diederique »

Even als kanttekening bij al het "wegstoppen". Ik merk na 3,5 jaar hrt dat de zaak zo is verschrompeld dat het "wegstoppen" perfect gaat, maar dat ik mijn testes al maanden kwijt ben "ergens" binnen in de onderbuik. Straks bij een SRS misschien wel lastig om terug te vinden. Of aan het snoertje terug halen dan nog werkt betwijfel ik wat.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tucking

Bericht door Anon20180501 »

Een Keertje hard hoesten helpt niet Diederique? Sorry ik ben een beetje melig vandaag.... :oops:

Ik heb ook nooit getucked, nooit gehoeven ook. Net als Melany naar achteren duwen en een - niet te - strakke slip met daarover bijna altijd een panty was voldoende.
Bij mij is er ook bijna niets meer van over, ook niet van mijn penis zelf, en in zeer zelden voorkomende staat van opwinding ( :evil: ) nog minder. In het wegstoppen scheelt dat echter niet zo veel.
Ik heb overigens ook wel een keer geprobeerd de testes naar binnen te duwen. Of ik kan niet richten of ze zijn bang in het donker. Vroeger trouwens had ik heel lang maar 1 bal, die andere is pas heel laat ingedaald, maar dat is geloof ik een vaak voorkomend verschijnsel.

x'jes Daniéla