Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Tucking

Bericht door Fay »

Herinner me dat ik dat als kind een keer had, weg balletje , begreep er niks van, wist niet wat ik moest denken

Dag later gewoon weer terug, damn

Fay
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: Tucking

Bericht door Lindsay »

Tucking als je het snel leest lijkt het een enge ziekte.
Zoals we allemaal weten zijn we niet allemaal hetzelfde geschapen, ook het weg-/verstoppen van het deel is bij iedereen anders.
De manieren die er zijn niet meer op één hand te tellen, van pijnlijk tot verdraagzaam.
Wat is de beste oplossing om alles onder bedwang te houden, dat weet je zelf het beste bij het lezen en eventueel uit proberen van diverse methodes.
Natuurlijk zal bij gebruik van hormonen alles anders reageren maar tot die tijd wil je toch op een prettige manier zo min mogelijk last hebben van "Pielemans".
De één zweert bij die dure broekjes die er voor ontwikkeld zijn de ander pakt de boel in met plakband (niet mijn keuze).
Welke manier je het beste zal vinden is aan jou zelf en de middelen die je tot je beschikken hebt.

Schrijf, lees en tuck voorzichtig alles heeft haar grenzen.

Grtz Lindsay
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Tucking

Bericht door Veronica »

Ik heb dat weleens geprobeerd maar ook zonder lukt het bij mij prima, nooit last van.

Natuurlijk kan ik jeggins en treggins wel vergeten maar een strakke jeans is geen probleem.

En dat zonder te tucken.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: Tucking

Bericht door Lindsay »

Veronica schreef:Ik heb dat weleens geprobeerd maar ook zonder lukt het bij mij prima, nooit last van.

Natuurlijk kan ik jeggins en treggins wel vergeten maar een strakke jeans is geen probleem.

En dat zonder te tucken.
Nu vergeet ik treggings en leggins normaal ook wel, al zou een legging met een leuk rokje nog wel gaan.
Zonder de boel weg te werken gaat deze dame de deur niet uit(gevoelskwestie).
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Tucking

Bericht door Veronica »

Lindsay schreef:
Veronica schreef:Ik heb dat weleens geprobeerd maar ook zonder lukt het bij mij prima, nooit last van.

Natuurlijk kan ik jeggins en treggins wel vergeten maar een strakke jeans is geen probleem.

En dat zonder te tucken.
Nu vergeet ik treggings en leggins normaal ook wel, al zou een legging met een leuk rokje nog wel gaan.
Zonder de boel weg te werken gaat deze dame de deur niet uit(gevoelskwestie).
Ik heb dan wel zo'n langere trui, daaronder gaat dan een hele dikke legging en shorts/hotpants (niet strak of zo).

Het probleem is alleen dat je dat niet doet op een warmere dag, maar dan pak ik zelf een 80 denier panty, dunner gaat het hem niet worden.

Ik hoef nooit te tucken, mensen letten niet op want bij een broek valt dat super piepkleine "iets" niet op, maat bij alleen een legging of tregging valt het dan weer wel heel erg op bij mij.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: Tucking

Bericht door Lindsay »

Wat voor de één een geluk is pakt bij de ander wat ongelukkiger uit ondanks dat het niet te groot is toch vervelend in beeld.
Met het tucken zou ik eventueel nog wel een legging of tregging kunnen dragen, het is niet direct mijn eerste keuze aan kleding.
Voel me wel jong maar moet toch ook naar de leeftijd kijken.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg