Binders trans missie

Make-up, kleding, en zo voort
LouBodWik
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 mei 2020, 10:49
Gender: Man

Re: Binders trans missie

Bericht door LouBodWik »

Ik heb 1x een budget binder gekocht van trans missie. De basic binder, maar dan de budget versie. Volgens het mail dat ik kreeg, zat er alleen verschil in afwerking. Maar die binder zat helemaal niet goed. Je zag mn borsten er half uit floepen langs de zijkant. Ook was de afwerking slordig. En hij zat veel.minder lekker dan de niet budget versie van precies dezelfde binder.

Ik heb hem terug gestuurd. De normale binders kosten rond de 50 euro (ze worden elke maand zo ongeveer duurder, eerst had ik de sport binder (september 2019) extra strak voor 47 euro en nu voor 55 euro). Ik heb het er wel echt voor over.
En ergens denk ik, vroeger was ik voor een goede bh (en dat was vaak lastig om te vinden) ook tussen de 40 en de 50 euro kwijt.

Ik voel mij met de binder zoveel beter. Het verschil is enorm tussen met en zonder. Zonder moet ik nog net niet janken als ik in de spiegel kijk. Het liefst heb ik dat ik helemaal geen borsten heb, maar ja dat duurt dus nog wel eventjes. Dus dan besteed ik er liever iets extra's aan, dan mij nog ongelukkiger voelen.

Ik denk dat goedkoop inderdaad duurkoop is. En ik ben altijd bang dat zo'n band, zonder hengsels (die dingen die over je schouders gaan, ben de naam kwijt), dat de binder dan af zal zakken.

Kan je niet op marktplaats kijken?
Of heb je dat al gedaan?

Misschien staan er hier op marktplaats nog wat?
Geen idee.


Ze zijn prijzig, maar in mijn geval verbeterd het een beetje mijn leven.


Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar je ouders zijn tot je 21ste voor je verantwoordelijk voor kleding, onderdak en eten/drinken. Wellicht kunnen zij iets voor jou betekenen?
En anders misschien toch proberen iets te sparen en een goede binder kopen?
Je zou het ook kunnen kopen en dan als het je niet bevalt terug sturen.
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binders trans missie

Bericht door moonlight89 »

Thnx voor je tips en ervaring. Ik ben al even geen 21 meer (ook al denken mensen dat wel vaak :lol: ), maar wel een arme student haha. Hier op marktplaats al gekeken, maar nooit gedacht om ook op de site van Marktplaats te kijken. Dat eerst maar eens even doen en anders toch nog even sparen.
Sanne123
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 okt 2022, 21:20
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij

Re: Binders trans missie

Bericht door Sanne123 »

Hallo,
Sinds gisteren heb ik een aantal binders van Danae te koop aangeboden op marktplaats. Maat L en xl. Misschien kan iemand ze gebruiken?
Leeuw
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jan 2023, 18:20
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Binders trans missie

Bericht door Leeuw »

Ben ook begonnen met binders van Danae, heb de gewone en sport binders van stevig materiaal.
Heb een c cup, binders in maat S.
werkt niet perfect, je kan nog steeds zien als ik een T-shirt aan heb, maar dingen stuiteren gelukkig niet te veel op e neer.
Meestal draag ik hieroverheen nog een tanktop, dat helpt ontzettend goed om dingen platter te laten lijken.

Heb laatst een binder van Spectrum binnen gekregen, ook S. deze heeft een soort panel aan de voorkant, van dikkere non-stretch stof, en dit werkt een stuk beter voor mij. Wel vrij duur maar vind het het wel waard.
Voor sport voelt het wel minder stevig, voel meer geschud.

Trans tape heb ik een keer getest maar zat onder de blaren (eigen schuld, niet goed tutorials gevolgd), je zou het evt kunnen proberen maar wees hier heel voorzichtig mee.

Heb gemixte dingen gehoord over underworks en gc2b qua effectiviteit en kwaliteit maar het beste is om het zelf uit te testen omdat het voor ieder lichaam ook anders werkt.

Success!
Daan_3
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 dec 2022, 21:06
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen/hij

Re: Binders trans missie

Bericht door Daan_3 »

Een extra tanktop is wel een idee, ik ga binnenkort ook eens kijken of dat wat uitmaakt.

Spectrum is een nieuwe naam voor mij. Ik heb tot nu toe alleen gc2b gehad. Ze zien er vergelijkbaar uit. Ik ben erg blij met het panel aan de voorkant. Voor echt hardlopen heb ik wel een sport-bh nodig, maar voor andere sporten kan ik meestal prima uit de voeten met een binder in een maat groter.