Nieuwe chat! Zie dit topic.

SRS met dr Kanhai

Ervaringen met zorgverleners
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake. De transgenderzorg is stuk, dat weten we allemaal, dat hoef je hier niet meer te melden.

Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.

LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 399
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:57
Gender: Anders

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Tijgertje »

iemand een link naar foto's van het resultaat van een vaginaplastiek bij Robert Kanhai?
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Brownie »

Even verder in dit topic aangezien het het meest uitgebreid is.

Want las hier viewtopic.php?p=186847#p186847 en hier viewtopic.php?p=186056#p186056 en hier viewtopic.php?t=9392 over de neovagina 3.0. Dus met g-spot en vochtig worden. Die g-spot snap ik wel ongeveer (gewoon een stukje eikel neem ik aan) maar dat vocht? Waar komt dat dan vandaan? Is dat hetzelfde als waar Amber Vlinder het over heeft (viewtopic.php?p=187130#p187130)? Voorvocht dus? Of een andere techniek?

En ik had hier viewtopic.php?p=184991#p184991 dan weer gelezen over het schrapen, dus dat Kanhai opereert zonder dat ontharen nodig is. Dat leek me fantastisch, vanwege de kosten, pijn en vooral ook de extra tijd die je bespaart. Ik begreep dat Kanhai dit nog maar sinds kort doet en vraag me af of het echt even goed gaat (AUMC kwam gelijk met verhalen over verstopte vagina's door haargroei) of dat het enkel is zodat MKV de kosten van het ontharen niet hoeft te vergoeden (wat ik helemaal snap trouwens). Iemand ideeen?

Verder een teruglinkje nog naar deze posts die wat mij betreft hier (bij ervaringen) horen:
viewtopic.php?t=9271
viewtopic.php?t=8988
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Marica »

Dat schrapen gaat prima. Geen haartjes die bij mij na een jaar uit mijn vagina komen. Gelukkig niet! Kanhai wil dat alleen het stukje tussen anus en scrotum haarloos is.

Nat worden bij de neovagina gebeurd door het gebruik van het restant plasbuis wat hij overheeft. Dat verwerkt hij in de schede en zo kan je nat worden bij opwinding. Je plasbuis zorgt voor vocht waardoor het makkelijk wordt bij een zaadlosing. Deze feature gebruikt hij dus.
Dat is wat hij tegen mij zei.

Anyway, met glijmiddel is de sex ook geweldig als je Durex mag geloven. ;)
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1324
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: SRS met dr Kanhai

Bericht door Marije »

Ongeveer vijf maanden geleden heb ik de "Vagina 3.0" gekregen van Dr. Kanhai en ik kan alleen maar bevestigen dat het vochtig worden prima werkt. Mijn vagina voelt aan de binnenkant exact hetzelfde als een "normale" vagina en om te dilateren heb ik geen extra olie nodig of wat dan ook, het is gewoon "nat" en de dilator schuift zo naar binnen.

Omdat ik het zelf eng vond om mijn vagina te masseren heb ik aan het begin wat stukjes wild vlees ontwikkeld. Daardoor moest ik (veel) vaker terugkomen voor controle, ongeveer om de 2 a 3 weken. Pas toen ik goed durfde te masseren werd dit snel minder.

Hierdoor bleef ook het "pijnlijke" gevoel van het gaan zitten en weer opstaan langer dan nodig zou zijn.

Inmiddels masseer ik mijn vagina en is het voor mij een moment waar ik intens van kan genieten, ik gebruik vitamine E druppels die je kunt kopen bij de DA of de Etos.

Het is heel vreemd wanneer je na 46 jaar ineens de vagina hebt waarvan je weet dat deze er altijd had moeten zijn maar ondanks die vreemde gewaarwording zou ik aanraden om niet te angstig te zijn om er aan te komen, want dat bevorderd het genezingsprocess.

Ik ben een blij ei, en doordat ik nu dus heel regelmatig naar Velsen moet heb ik Dr. Kanhai leren kennen als een arts die heel veel om zijn patienten geeft ondanks dat zijn gevoel voor humor dat soms maskeert.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat: