Nieuwe chat! Zie dit topic.

Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

Bericht door Arike »

In Amersfoort in ieder geval weinig last van beschonken mensen om je heen!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

Bericht door Eva »

Aafke schreef:Als ik al naar zoiets zou gaan dan meer om eens lekker te praten met lot genoten en ik vind het sowieso raar dat het eigenlijk vaak in een cafe moet afspelen.Voor mij is een cafe toch een beetje het soddom en Gomora van de drank industrie.In mijn beleving hangen dan al die dronken gasten(hoeven geen T,s te zijn) om je heen en ik kan echt niet tegen dronken/beschonken mensen.
Heel grof ingedeeld heb je drie soorten bijeenkomsten:
1. Praatgroepen. Koffie, thee, soms ook een frisdrankje. Een heel enkele keer ook iets alcoholisch.
2. Min of meer besloten bijeenkomsten, vaak aangeduid als T&T. Gordijnen dicht en gewoonlijk alles te drinken wat je wilt.
3. Open bijeenkomsten. Geen gesloten gordijnen. Je kunt er volkomen anoniem binnengaan en van een afstandje de kat uit de boom kijken. Alles te drinken wat je wilt.

Bij de voorbeelden 2 en 3 komen ook mensen die gewoon de hele avond gezellig met een kop thee meedoen. Cola ook.
De café's waar transgenderavonden worden georganiseerd zijn gewoonlijk van een karakter waar het überhaupt niet op prijs wordt gesteld als iemand bezopen raakt.

Er lijkt een groep 4 te ontstaan. Gewoon bij iemand thuis. Vind ik wel een interessante ontwikkeling, maar daar zal ook best wel eens een biertje op tafel komen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Hexley
Berichten: 134
Lid geworden op: 02 apr 2012, 11:17
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

Bericht door Hexley »

Arike schreef:Hee Hexley! Fijn om weer eens wat van je te horen hier :)

Goed initiatief overigens! Mede daarom zal ik niet te veel muggeziften over de inconsistenties die in dit promostukje staan ,) ;)
Neem aan dat je via via al wel wat gehoord hebt.

Maar het is idd een detail wat er verder amper toe doet.
Marissa schreef: Jammer dat die weg is, Groot Driene is 10 minuutjes fietsen vanaf hier..
Aan de andere kan lijkt me deze locatie een stuk makkelijker met oa. de trein te bezoeken, erg handig voor mensen die met het openbaar vervoer komen.
Afbeelding
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

Bericht door finesse »

als ik naar de site van dat cafeetje kijk is het wel een hele leuke plek. wie weet wordt het wel net zo'n succes al in Amersfoort (waar de Tgirls heel goed om kunnen gaan met dronken mannen en vrouwen overigens, ook als de 'gastvrouwen' er niet zijn). Daarnaast is hengelo natuurlijk een leuke stad

wel jammer dat het in een apart afgesloten gedeelte plaats vind anders was ik er wel naar toe gegaan wellicht. Maar de TukkerTgirls gaan zich hopelijk profileren :)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Trangender cafe in regio Twente-achterhoek.

Bericht door Venka »

Deze tukker girl gaat niet en Hengelo is geen leuke stad,hadden ze beter Enschede kunnen kiezen.Enschede heeft gewoon een mooiere binnenstad dan andere steden in de regio Twente.Hengelo heeft echt een dode binnenstad en ik zou Hengelo never nooit aanbevelen aan mensen die er nog nooit zijn geweest.