moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door J1nny »

Dat zou ik dus niet kunnen.
Ik ben voor het front van de hele wereld omgegaan, en leg hooguit iets uit.
Passabel wordt ik toch nooit, wachten heeft dus geen zin en maakt het toneelstuk alleen maar langdradiger.
Gebruikersavatar
jessica
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 aug 2012, 19:38
Gender: Trans MtF

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door jessica »

Ja het moet er toch van komen, kom buiten wel eens mensen tegen die ik van vroeger ken en ik word wel herkend. Maar dat maakt het voor mij alleen maar makkelijker. En voor de mensen die mij kennen en zien,duidelijk hoe en wie ik ben. Zonder dat ik er een hele discussie van ga maken. waarschijnlijk vertellen zij het weer aan een andere persoon die mij ook kent. Des te gemakkelijker voor mij.

Maar ik wijk van het oorspronkelijke onderwerp af. Gefeliciteerd met de succesvolle intake bij het vu nadine.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door J1nny »

jessica schreef:Ja het moet er toch van komen, kom buiten wel eens mensen tegen die ik van vroeger ken en ik word wel herkend. Maar dat maakt het voor mij alleen maar makkelijker. En voor de mensen die mij kennen en zien,duidelijk hoe en wie ik ben. Zonder dat ik er een hele discussie van ga maken. waarschijnlijk vertellen zij het weer aan een andere persoon die mij ook kent. Des te gemakkelijker voor mij.

Maar ik wijk van het oorspronkelijke onderwerp af. Gefeliciteerd met de succesvolle intake bij het vu nadine.
Ik ben een paar weken na de omschakeling voor het oog van heel scouting NH op de lifestream geweest met de Jotacross.
Mwah, wie daarna nog van niets weet.........

Ok (trachten om) back on topic (te gaan) :D
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door Nadine84 »

heb ook eens gedacht inderdaad al eerder met hormonen te beginnen , maar denk toch liever dat ik het via de VU weg doe ...... lekker alles stap voor stap , zoals afgelopen weekend voor de eerste keer ooit nagellak op gedaan ( met mn zusje tuurlijk) , en : eerste keer nagellak bij de etos gekocht haha , voelde beeeetje weird tijdens het afrekeken , maar boeieeend :P
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door J1nny »

Voor alles is de eerste keer, straks mopper je omdat je vergeten ben om nagellak te kopen, en heb je geen zin om door het rotweer weer terug te gaan.
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door Nadine84 »

haha idd Jinny , denk dat dat gata gebeuren , vandaag op t werk was ik al beetje ant balen dat stukje van mn pink de nagellak beetje weg was hahaha , mn vrouwelijke collega die ik soms mee samen werkte was ik mdus vandaga mee samen , zegt ze : enne ? heb je nagellak op ? ( ze is tot nu toe enige collega die t zag) ik zeg uhm ja , nagel verharder. ow enne ? mijn commentaar : ja kan toch ? we leven in 2012 :p en heb zachte nagels , tijdje stil , later zegt ze .... ja maar tim .. je bent me vaak zo een wijf he ..... ik zei : tjah geen commentaar :P moest ze lachen hahahaha
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door Raisa »

Ik ben juist bewust buiten het VUmc om eerder begonnen met mijn transitie. Dit kwam vooral omdat ik mijzelf steeds mannelijker zag worden, zeker wanneer ik terugkeek naar oude foto's, en dit wilde stopzetten. Ook vond ik het een goede manier om voor mijzelf te testen of een transitie wel iecht iets voor mij zou zijn zodat ik wanneer ik met de diagnose aan het VUmc begon zeker van mijn zaak zou zijn.
Laatst gewijzigd door Raisa op 12 nov 2012, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door Nadine84 »

oke sucses raisa , ik ben het zelf langzaam aan aan het doen , aangezien mij iedereen echt als man kent , waar een vrouw in verstopt zat , dus ik doe t geleidelijk aan , wens jou sucses ermee !
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door J1nny »

Ja, zo doet iedereen anders, ik ben in een klap omgegaan.
Iedereen kende de man, geen mens had ooit de vrouw gezien. (Op mijn lief na)
Maar ineens stond daar de vrouw.
En de man was weg.
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: moet dit gewoon effe kwijt ! ben zo happyyyy

Bericht door Nadine84 »

ja idd , maar kan dat niet zo van de een op de andere dag doen , denk ik ................. op t werk is dat anders heh , zit in een fijn metaal fabriek , dus doe t echt rustig aan , zoals nu dan die nagellak , eind vd maand als loon er is nieuwe broeken :D ( dames broeken zoals jeans etc) en jaaaah ga met mn zusje shoppen dan haha
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.