Ik heb geen werkende Insta (wel een account, maar geen smartphone of tablet dus ik kan er niks opzetten en daarom kijk ik er ook niet op), maar ik kijk alles van Luxeria op Youtube. Dit is een transvrouw met een eerlijke visie, ze is intelligent ("she´s got a degree" in chemie) en heel erg grappig. Haar videos zijn meestal reacties op programmas waarin plastische chirurgie een rol speelt of veranderingen als "tien jaar jonger" of anders, zoals ANTM, en ze is heel kritisch.En voor de transvrouwen, ze reageert ook op Endemols "Something about Miriam" (een schandalig programma waarbij een transvrouw de hoofdrol heeft, van de Ende en de Mol moeten zich de ogen uit de kop schamen). Het is lastig uit te leggen, maar dit is iemand waar mensen wat van kunnen leren terwijl je ook in een deuk kunt liggen. Ze spreekt openlijk over haar operaties enzo, het is geen geheim dat ze trans is, integendeel.
Zij heeft wel Insta: https://www.instagram.com/xxluxeria/
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
Even een korte reactie alvast, kijk uit met Blaire White, ik heb zelf een beetje een hekel aan haar om eerlijk te zijn. Ze gooit constant andere trans mensen voor de bus en maakt ze belachelijk, om maar iets te noemen.
Zelf zit ik bijna niet op sociaal media, behalve op een paar forums die gerelanteerd zijn aan mijn interesses en persoonlijke situatie, maar voor de rest ik vindt persoonlijk die hele sociaal media maar niets, in mijn ogen is het alleen maar van aapjes kijken, en de mensen die posten kijk mij kijk nu eens, nee daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Ik ben Saskia-Vince amab 17 jaar, beschouw mij zelf als Non-binair/ladyboy en zo wil ik dol graag worden getransformeerd.