Nieuwe chat! Zie dit topic.

borsten

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: borsten

Bericht door Marica »

Maar het is wat Nate zegt, zoveel cisvrouwen zoveel cupmaten. Van A tot verder en ver in het alfabet. ( auw , mijn rug)
Als MtF heb je de keus om zelf te kiezen, wat erg fijn is.
Laatst gewijzigd door Marica op 18 feb 2021, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: borsten

Bericht door Irene_de_Vreede »

Marica schreef: 18 feb 2021, 16:52 Maar het is wat Nate zegt, zoveel cisvrouwen zoveel cupmaten. Van A tot verder en ver in het alfabet.
Als MtF heb je de keus om zelf te kiezen, wat erg fijn is.
Die keuze hebben cisvrouwen evengoed hoor, ik ken er in elk geval diverse. Wat er van nature groeit heb je geen grote invloed op maar dat geldt eveneens voor trans- en cisvrouwen.
Irene
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: borsten

Bericht door Marica »

Irene_de_Vreede schreef: 18 feb 2021, 16:58
Marica schreef: 18 feb 2021, 16:52 Maar het is wat Nate zegt, zoveel cisvrouwen zoveel cupmaten. Van A tot verder en ver in het alfabet.
Als MtF heb je de keus om zelf te kiezen, wat erg fijn is.
Die keuze hebben cisvrouwen evengoed hoor, ik ken er in elk geval diverse. Wat er van nature groeit heb je geen grote invloed op maar dat geldt eveneens voor trans- en cisvrouwen.
Klopt natuurlijk, ik had ook tevreden kunnen zijn met mijn 85B, maar dat ben ik niet. Vandaar dat ik toch voor een BVG ga.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Wim
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 jul 2021, 18:20
Gender: Anders
Locatie: Pijnacker

Re: borsten

Bericht door Wim »

Met het kopen van jurken en topjes kwam ik er ook achter dat het toch wel prettig is om daar een bh met vulling onder te dragen omdat het dan een stuk beter staat en na een hoop gekloot met boterham zakjes met water erin toch maar eens gaan kijken voor iets beters.
Uiteindelijk ben ik bij deze uitgekomen https://www.contactborstprothese.com/sh ... -form-932/ en op aanraden van de verkoopster maat 8 besteld dat is 100A waarbij ik dacht dat het veel te klein was maar dat viel reuze mee toen ik ze binnen kreeg,ik heb er ook nog een prothese BH bij genomen en ik moet zeggen het zit helemaal fantastisch,je op je kop gaan staan en alles blijft zitten zoals het hoort en nu ik er aan gewend ben en ik er hele dagen mee rond loop ik het erg natuurlijk voel zitten.
Het kost wat maar dan heb je kwaliteit en dat betaalt zich wel uit.
Oh uiteindelijk heb ik door mijn omvang en de boel een keer goed opgemeten nu 105A,het lijkt klein als je het leest maar er is voldoende te zien.
Volg je hart en wees gelukkig.
Evy1946
Berichten: 218
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: borsten

Bericht door Evy1946 »

Ik ben blij dat ik een B cup heb, als ik een bh draag zie je de curves van mijn borsten onder mijn kleding.
Of wel ik ben er blij mee.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: borsten

Bericht door Anon20230219 »

Ik heb Cup C en dat vindt ik een mooie maat.
Ben klein van stuk en dan is het al snel te groot voor het mooie.
Altijd blij geweest met het advies van de chirurg.