solliciteren en arbeidsverleden

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: solliciteren en arbeidsverleden

Bericht door Jer158 »

Annabel schreef: 17 aug 2021, 22:35@Jer158 , ik ben wel benieuwd hoe zo'n vervangend document er uit ziet. Bijvoorbeeld, mijn originele 'Master' heeft handtekeningen van alle personen in mijn afstudeercommissie; krijg je gewoon een nieuw certificaat met een nieuwe naam zonder handtekeningen?
Een vervangend diploma via de instelling zelf bedoel je? Daar staan gewoon verse handtekeningen op van de mensen die op het moment van aanvragen de betreffende functies bekleden. Verder is het identiek (naam uitgezonderd uiteraard)
Hung her from the branches of a mango tree
mariannevanh
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 dec 2020, 19:46
Gender: Vrouw

Re: solliciteren en arbeidsverleden

Bericht door mariannevanh »

Best wel merkwaardig. De handtekening van de mensen die je nieuwe document hebben getekend, kennen jou misschien niet eens...
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: solliciteren en arbeidsverleden

Bericht door Jer158 »

mariannevanh schreef: 18 aug 2021, 01:18 Best wel merkwaardig. De handtekening van de mensen die je nieuwe document hebben getekend, kennen jou misschien niet eens...
Misschien komt het doordat ik mijn master en PhD buiten NL heb behaald, maar moeten ze je kennen dan? Ze hoeven geen referentie voor je schrijven. Ik zou niet weten wie mijn diploma's (origineel en vervangend) heeft ondertekend (ja, ook de mensen die op dat moment toevallig hoofd van de examencommissie waren ofzo, dus daar is niets veranderd, mijn daadwerkelijke examinatoren hebben er niets mee te maken gehad)
Hung her from the branches of a mango tree
427lyn
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jun 2021, 22:28
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: solliciteren en arbeidsverleden

Bericht door 427lyn »

mariannevanh schreef: 18 aug 2021, 01:18 Best wel merkwaardig. De handtekening van de mensen die je nieuwe document hebben getekend, kennen jou misschien niet eens...
Bij ons staat er altijd een handtekening op van iemand die onze studenten helemaal niet kennen. Ik heb nog nooit bij een instelling gewerkt waar bijvoorbeeld een mentor mee ondertekende. Is dat op jouw diploma wel gebeurd?