Nieuwe chat! Zie dit topic.

Aanvaring met collega

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Linda67
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 nov 2021, 19:51
Gender: Genderfluid

Re: Aanvaring met collega

Bericht door Linda67 »

Dat klinkt best goed en wanneer je er zelf dan ook ontspannen op blijft reageren gaat het vast alleen maar beter.
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Aanvaring met collega

Bericht door Hal »

San(ne) schreef: 01 dec 2021, 08:51 Ondanks de lieve reacties toch gisteren één e-mail gekregen met als aanhef "goedemorgen dames" en een afscheidsgroet na een online overleg "fijne middag dames". Zucht. Ik hoop dat ze gewoon wat tijd nodig hebben.
Dat gaat idd waarschijnlijk nog wel even duren. Doen ze bij mij (en ik ben nu bijna een jaar als heul binair trans ventje uit de kast) soms ook nog steeds. Het je losmaken uit dat er keihard onbewust ingeramde idee dat er twee hokjes zijn... verrekte moeilijk.

Zelf help ik op de zaak mee door allerhande lollige niet ge-genderde aanheffen boven e-mails te schrijven (daar waar dat kan). Dat is niet uitleggerig, maar geeft mensen wel leuke ideetjes en ze worden dan ook steeds meer overgenomen. Ik schrijf dus gerust ' Beste IT-goeroe's' / medemanagers / HR-helden / planningspro's' of 'Hallo computerfluisteraars / tekenwonders / mechanische experts / supersleutelaars'. Als ik saai doe, zeg ik gewoon 'collega's'.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht