Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
anna ruyer
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2013, 18:13
Gender: Vrouw

Re: Games

Bericht door anna ruyer »

ik heb wat ps3 games en pc games, de meeste wat ik speel is STO of wel Star trek online.

ik ben een lief hebber van de ps3 serie Assassins Greed.

de lego games te gek en leuk om te spellen.
uncharted
lord of the rings
star wars.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

STO ben ik aan begonnen echter na het eerste stuk, als je spaceship moet besturen snap ik er niks meer van :(
anna ruyer
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2013, 18:13
Gender: Vrouw

Re: Games

Bericht door anna ruyer »

je kan je wapens op auto vuren zetter, besturing kan met muis en met spatie kan je wapens afvuren, de rest zijn de iconen die je moet gebruiken.
ik heb er ook een tijd aan gegeven om te wennen aan de besturing en de dingen die er ook bij komen.

Anna QAPLA
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Games

Bericht door Jessy »

Batty ag schreef:Wil er nog wel bij zeggen dat in het begin vrij moeilijk kan zijn.
Ja, daar ben ik ook achter gekomen toen ik het ooit probeerde. Dat was nog redelijk in het begin.
Het was mij totaal niet duidelijk wat ik kon doen behalve rondlopen en shoppen, en ook hoe ik geld kon verdienen om te shoppen (zonder echt geld uit te geven bedoel ik dan). Ook zaten er toen nog behoorlijk veel bugs in, kwam regelmatig vast te zitten. Na 3 dagen doelloos rondlopen heb ik het opgegeven...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
anna ruyer
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2013, 18:13
Gender: Vrouw

Re: Games

Bericht door anna ruyer »

op sl zijn er zo gezegd geld bomen, af en toe vind je een gouden dollar of een gouden appel, de bomen zijn voor avas van dag 1 tot 30
Gebruikersavatar
Iris
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:14
Gender: Vrouw
Locatie: Gent

Re: Games

Bericht door Iris »

Batty ag schreef:Second Life.

Hetzij in de mindere mate nu. Maar ben er DJ geweest en was bassist(e) in een band.
Let wel, ik gebruikte toen een vrouwen-avatar. Maar de tattoo op d'r rug is wel echt! :)

http://www.youtube.com/watch?v=jtB3h5CpnXs" target="_blank

Helemaal geweldig :) Ik speel zelf ook Second Life en ben daar ook dj geweest... (is nu niet meer omdat ik in RL meer dan genoeg dj voor mijn doen) ... Dj Nibble... (nibble.twist) en de tattoo op haar rug is ook in RL zo.. net als jij.. dat viel me aan je reactie op dus ik MOEST reageren en btw.. je muziek smaak (ook die in andere topics) mag ik erg graag.!!!!

Verder speel ik als ik tijd heb Wow...

Vroeger speelde ik mario, zelda, sim city, en nog meer rpg games.... maar het lui op de bank hangen en lekker met de controller spelen is echt wel voorbij XD ...
Ik zweet muziek....
Mjaymckay
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jun 2013, 14:22
Gender: Man

Re: Games

Bericht door Mjaymckay »

Ik speel al 8 jaar wow. Wel andere games geprobeerd maar blijf toch hierbij.
Alhoewel rift voor een leuke afwisseling zorgt :D
Be yourself and just be yourself :)
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Venus »

Iris schreef: Helemaal geweldig :) Ik speel zelf ook Second Life en ben daar ook dj geweest... (is nu niet meer omdat ik in RL meer dan genoeg dj voor mijn doen) ... Dj Nibble... (nibble.twist) en de tattoo op haar rug is ook in RL zo.. net als jij.. dat viel me aan je reactie op dus ik MOEST reageren en btw.. je muziek smaak (ook die in andere topics) mag ik erg graag.!!!!

Verder speel ik als ik tijd heb Wow...

Vroeger speelde ik mario, zelda, sim city, en nog meer rpg games.... maar het lui op de bank hangen en lekker met de controller spelen is echt wel voorbij XD ...
Wat grappig, Iris. Ga gelijk proberen contact met je zoeken daar, haha. Ik heet Batty (MacBat), ik heb iets met vleermuizen. :)
Maar dat dj-en kan echt veel tijd inzitten. Zeker als je in een schema zit, moet je elke keer opdraven. Hoewel ik het af en toe wel mis hoor, had dan ook wat fans die telkens kwamen als ik draaide. Maar zoals ik al zei, ben er niet zo vaak meer op.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door TheGirl »

Woensdag komt Aion: Dark Betrayel uit. http://www.aiononline.com" target="_blank let op USA servers in EU zijn ze nog niet zover.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Games

Bericht door Raisa »

*