Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Iris
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:14
Gender: Vrouw
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Games

Bericht door Iris »

Batty ag schreef:
Iris schreef: Helemaal geweldig :) Ik speel zelf ook Second Life en ben daar ook dj geweest... (is nu niet meer omdat ik in RL meer dan genoeg dj voor mijn doen) ... Dj Nibble... (nibble.twist) en de tattoo op haar rug is ook in RL zo.. net als jij.. dat viel me aan je reactie op dus ik MOEST reageren en btw.. je muziek smaak (ook die in andere topics) mag ik erg graag.!!!!

Verder speel ik als ik tijd heb Wow...

Vroeger speelde ik mario, zelda, sim city, en nog meer rpg games.... maar het lui op de bank hangen en lekker met de controller spelen is echt wel voorbij XD ...
Wat grappig, Iris. Ga gelijk proberen contact met je zoeken daar, haha. Ik heet Batty (MacBat), ik heb iets met vleermuizen. :)
Maar dat dj-en kan echt veel tijd inzitten. Zeker als je in een schema zit, moet je elke keer opdraven. Hoewel ik het af en toe wel mis hoor, had dan ook wat fans die telkens kwamen als ik draaide. Maar zoals ik al zei, ben er niet zo vaak meer op.
Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd via mijn artiesten avatar Makena Monk... :) dus dan weet je waar 't van komt! :)
Ik zweet muziek....
Iris
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:14
Gender: Vrouw
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Games

Bericht door Iris »

Jessy schreef:
Batty ag schreef:Wil er nog wel bij zeggen dat in het begin vrij moeilijk kan zijn.
Ja, daar ben ik ook achter gekomen toen ik het ooit probeerde. Dat was nog redelijk in het begin.
Het was mij totaal niet duidelijk wat ik kon doen behalve rondlopen en shoppen, en ook hoe ik geld kon verdienen om te shoppen (zonder echt geld uit te geven bedoel ik dan). Ook zaten er toen nog behoorlijk veel bugs in, kwam regelmatig vast te zitten. Na 3 dagen doelloos rondlopen heb ik het opgegeven...
dat herken ik! :) nu ben ik inmiddels erg gewend en bekend met SL maar iedere keer als er een nieuweling komt en ik dingen uitleg dan weet ik weer dat 't best even zoeken is in het begin om je weg te vinden...
Ik ben nu meestal gewoon online om te dj'n in mijn eigen clubje :) ..... Even weg van RL :)
Ik zweet muziek....
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Venus »

Het was een hele gezellige ontmoeting in SL. Ging eigenlijk veel te laat naar bed, haha. Tot gauw! ;)
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Games

Bericht door Claire »

Speel nu the Last of Us.
Spel ziet er werkelijk prachtig uit maar is best wel moelijk.
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Games

Bericht door Veronica »

Ik speel zelf Minecraft, maar dat is zo verslavend af en toe, voor je het weet ben je 3 soms 4 uurtjes bezig terwijl het veel minder lijkt.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Iris
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:14
Gender: Vrouw
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Games

Bericht door Iris »

Batty ag schreef:Het was een hele gezellige ontmoeting in SL. Ging eigenlijk veel te laat naar bed, haha. Tot gauw! ;)
Yup, 't was heel leuk om je in SL te ontmoeten, Gezellig gepraat ook :) .. 't Lijkt me ook leuk om nog meer mensen van hier in SL te ontmoeten.. Je kunt er ook echt met stem praten... Dat doe ik ook wel eens.. en dan met zo'n eigengemaakt avatar erbij maakt dat de chat ervaring reuze leuk! :)

Mensen die 't nog niet geprobeerd hebben... of er nog niet goed wegwijs in geraken... Laat 't me dan weten ik help graag :)

Tot snel Bat! ;)
Ik zweet muziek....
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Venus »

Tot gauw Iris, volgende keer met stem? Scheelt heel veel typen! En we kunnen ook samen nieuwe leden van hier helpen. :)
Ilse
Berichten: 761
Lid geworden op: 24 apr 2013, 23:36
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door Ilse »

candy crush, wordt er gek van
ik ben nu zover dat als ik soms mijn ogen dichtdoe, dat ik de snoepjes langs zie komen, misschien toch maar iets minderen :oops:
Groetjes,
Ilse
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Games

Bericht door Miazara »

Ik speel momenteel alleen Guild Wars 2, mocht iemand anders dat spelen, stuur me een pm, kan vertel ik mijn account naam :) (hoe er niet zo van om dit in het open te doen)
Code Sorceress
Iris
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:14
Gender: Vrouw
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Games

Bericht door Iris »

Mieke schreef:candy crush, wordt er gek van
ik ben nu zover dat als ik soms mijn ogen dichtdoe, dat ik de snoepjes langs zie komen, misschien toch maar iets minderen :oops:
Of ik ben bar slecht of je kunt zonder geld er aan uit te geven gewoon niet meer verder op een gegeven ogenblik LOL.. "t zal 't eerste wel zijn! :)
Ik zweet muziek....
Plaats reactie