Games

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Gabriël »

*raises hand* GuildWars 2 addict meldt zich hier! (wel van een andere server trouwens)
Ik heb 4 level 80 guardians (Norn, human, asura, charr), een level 80 Sylvari necromancer en ben nu een Charr engineer aan het levelen die nu 70 is. Maar ik hoop hem komende week op 80 te hebben. Charr zijn echt mijn favoriet. :D Mijn Charr Guardian was eigenlijk mijn main character, maar ik begin zoveel plezier te krijgen in mijn engineer dat hij waarschijnlijk mijn nieuwe main zal worden.
Veronique
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2013, 18:54
Gender: Onzeker

Re: Games

Bericht door Veronique »

Wow, 4 Guardians op het hoogste level? Je houdt zeker erg veel van Guardians :) Ik heb hetzelfde met de Elementalist, niks anders kan tippen aan de speelstijl en variatie die een Elementalist heeft. Jammer genoeg heb ik veel last van OCD in dit spel, ik durf mijn level 80 en 60 niet meer aan te raken omdat ze incompleet zijn en niet meer weet waar hun zijn qua progressie, ik was al bezig met een nieuwe Elementalist te maken maar het is moeilijk. Ik heb ook een Guardian, maar als ik een leger vijanden aanpak dan kan ik net zo goed een bak koffie zetten want mijn poppetje gaat toch nooit dood.. dat vind ik niet zo leuk.
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Gabriël »

Ja, Guardians vind ik erg leuk. Ik wilde eigenlijk van elk ras een guardian, maar na mijn 4e wilde ik toch wat meer variatie. Want wat je zegt, een guardian gaat amper dood. Op zich vind ik dat niet erg, maar vind het ook wel weer leuk dat ik met andere professions dan iets meer van een uitdaging heb.
Toen ik met het spel begon, was ik met een Elementalist begonnen, maar toen kwam ik niet verder dan level 36. En toen irriteerde ik me aan hoe hij eruit zag en zijn stem (Sylvari), dus heb ik hem verwijderd. Ik heb wel al een charr elementalist geparkeerd staan (op level 2, niet zo ver dus ;) ) waar ik in de toekomst mee aan de slag ga. Want uiteindelijk wil ik van elke profession een level 80 hebben. Ik heb ze wel allemaal al aangemaakt en geparkeerd, en het zijn voor de rest nu allemaal charr! :D

Maar jammer dat je je level 80 en 60 niet meer durft aan te raken omdat ze incompleet zijn! En het lukt ook niet om even in te loggen en ze dan wel compleet te maken zodat je weer verder kan met ze?
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Games

Bericht door KarenTS »

niemand hier die Diablo 3 speelt?
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Games

Bericht door Venka »

Lol ik heb vandaag super mario 3 gespeeld terwijl ik geen gamer ben, hoezo old school
Veronique
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2013, 18:54
Gender: Onzeker

Re: Games

Bericht door Veronique »

Gabriel hoeveel character slots heb je unlocked? Ikzelf een extra, die Gems verzamelen voor dat soort aankopen is zo'n leuk systeem! Jammer dat je tegenwoordig een vrachtwagen goud kwijt bent om 100 gems te kopen. Ik spaar momenteel voor een extra bank slot. Ikzelf wou ook een char maken alleen kan ik niet tegen de "running on all fours" het ziet er zooo vaag uit. Hah ondertussen ligt mijn 80 elementalist in de prullenbak en ben ik overnieuw begonnen, dit keer met de intentie om met ELKE NPC te praten en elk stukje van de Lore begrijpen. Het is e cht super leuk.. ben nu zo'n 5 uur bezig op mijn poppetje en heb bijna Hoelbrak doorgespeurd.. de verhalen die je daar tegenkomt
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Venus »

Second Life.

Hetzij in de mindere mate nu. Maar ben er DJ geweest en was bassist(e) in een band.
Let wel, ik gebruikte toen een vrouwen-avatar. Maar de tattoo op d'r rug is wel echt! :)

http://www.youtube.com/watch?v=jtB3h5CpnXs" target="_blank
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Gabriël »

@ Veronique: ik heb op dit moment in totaal 12 character slots. De meeste heb ik eind vorig jaar bijgekocht toen de goud-naar-gems-koers nog te doen was. Dus dat scheelde een hoop!
En met elke NPC praten is wel veel werk, maar wel interessant om het hele verhaal te begrijpen ja. En daarnaast zijn veel conversaties ook gewoon leuk, ze hebben in GuildWars 2 echt veel humor erin gedaan! Dus succes met je nieuwe character en hopelijk bevalt deze je beter dan. :)
Overigens het lopen op 4 poten is alleen als je al een tijdje geen wapens hebt gebruikt, dus als je continu blijft vechten loop je niet eens op 4 poten. Maar zelf stoor ik me niet echt aan het op 4 poten rennen. Vind het wel geinig.

Mijn engineer is ondertussen al een paar dagen level 80 en vandaag heb ik even goeie exotic armor voor hem gekocht. Dus hij is nu ook 'af' voor mijn gevoel. Ben nog wel met hem aan het doorspelen maar ondertussen ook weer een nieuw character aan het levelen: een charr mesmer. Ik heb nog wel mijn twijfels over de mesmer, ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind, dus misschien dat ik binnenkort overstap om mijn Charr Necromancer te levelen.
Veronique
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2013, 18:54
Gender: Onzeker

Re: Games

Bericht door Veronique »

Batty ag - Ziet er interessant uit dat Second Life, jammer dat iedereen altijd een super skanky chick kiest. Een beetje van die New Jersey types overal, maar mischien heb ik het fout. En mischien moet ik het wel eens proberen! Wel gaaf dat je gewoon een hele band heb gemaakt.
Venus
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:56
Gender: Androgyne

Re: Games

Bericht door Venus »

@ Veronique,

Elke bandlid werd door een ander bestuurd. Allerlei nationaliteiten, ander Nederlandse, Japanse, Amerikaanse en Braziliaanse. Maar er zijn er ook (een weinig) mensen die er voor kiezen om zoveel mogelijk op hunzelf te laten lijken. Zo heb ik nu zelf een avatar die androgyne er uit ziet, en altijd in het zwart gekleed. Maar wil er ook voor waarschuwen dat er heel veel mensen denken dat de SecondLife afkorting SL een andere betekenis heeft, namelijk SexLife. Van oorsprong was het de bedoeling om je fantasie te kunnen uitleven, helaas doen velen er hun seksuele fantasie. Ondanks dat kun je nog heel veel doen. Voor elk muziek-stroming is er wel een club. Sportclubs, motorclubs, je kunt het zo gek niet verzinnen, of het is er wel. Misschien kom ik je dan wel eens tegen, mocht je een kijkje nemen. Wil er nog wel bij zeggen dat in het begin vrij moeilijk kan zijn.