Doe je aan sport?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180501 »

Nog zin en ruimte om nog een beetje te tafeltennisen, Juut? (of iemand anders)

Ik heb vroeger ook een blauwe Maandag competitie gespeeld in het tafeltennis gebeuren maar lang niet op dat niveau wat jij gespeeld hebt... bijzonder knap!

Omdat ik mijn conditie wat wil opkrikken heb ik een half jaar geleden een opvouwbare tafeltennis-tafel van goede kwaliteit gekocht.
Het bleek al snel dat dat ik er mijn knieën teveel mee belaste. Nu staat die tafel nog als nieuw te wachten op een eigenaar die er
wel iets aan heeft.

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: Doe je aan sport?

Bericht door TanteJuut »

Tuurlijk. Ik sla je helemaal kaal!. Op mijn hoogtepunt stond ik 27e op de ranglijst. Best aardig voor een amateur. Boven mij stonden semi-profs en import-chinezen die veel te goed waren, maar die kregen er ook voor betaald en konden full-time trainen. Ik moest er nog 40 uur bij werken. Ik kreeg een enkel een glaasje fris en een trainingspak ;).
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180501 »

Uhm... je mag me kaal plukken maar slaan zal niet meer gaan.
Of we moeten een potje paralympic'en, jij geblinddoekt en ik
in een rolstoel met een helm op :)
Gebruikersavatar
Sebastian
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 jan 2013, 15:49
Gender: Onzeker

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Sebastian »

Ik ga kickboksen binnenkort met een meneer die helpt om je confidence te verhogen. :)

Ik heb er zo'n enorme zin in. Worden mijn armen ook breder...
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Mike »

succes Sebastian!

Zelf voetbal ik en vind ik het ook leuk om te tafeltennissen.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Nathan90 »

Ik wil in de toekomst zeker wel weer gaan sporten. Het liefst in mijn oude straatje verder maar dat zal niet snel gebeuren denk ik. Ik ben jaren met veel plezier hockeykeeper geweest, maar dat is voornamelijk toch een middelbare scholier en 'ouderen' sport. De enige van studentenleeftijd zijn al vrienden van elkaar. En al die ballen kan ik het toch niet zo goed mee vinden.. ;) (ja ik scheer ze even over één kam, ik heb het 10 jaar gedaan, dat mag! ;))

Ik wil heel graag (over een paar jaar..) weer eens gaan paardrijden, en dan niet het 'saaie' gewone.. (engelse?) rijden maar western stijl. Lijkt me leuk om dat nog eens te proberen.

Verder wou ik vroeger altijd op nunchaku, maarja, dat mocht natuurlijk nooit.. :roll:
Dus wie weet!
Gebruikersavatar
Tracynewgirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:43
Gender: Onzeker
Locatie: Norg

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Tracynewgirl »

Fietsen en wandelen, dat is mijn sport.
Veel andere sporten lukt me helaas niet meer.
Zou het liefst weer eens een rondje kunnen hardlopen.
Gebruikersavatar
LauraB
Berichten: 722
Lid geworden op: 22 feb 2013, 16:58
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door LauraB »

Nooit zo'n sporter geweest, behalve veel lopen (moest, geen auto en fiets) en wandelen (leuk).

Sinds een paar maanden een aantal keren in de week een half uur op de home trainer, crosstrainer en een aantal sets oefeningen. Alles op een lichte stand om vooral in beweging te zijn maar geen spierontwikkeling te krijgen. Oefeningen gericht op smallere taille en wegwerken van mijn lichte buikje.

Nu alleen nog mijn eten onder controle krijgen, als ik me rot voel gaan er wel een paar zakken chips pinda's, rollen koek en repen chocolade naar binnen. Helaas :(
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Mike »

Ik krijg volgende week mijn mountainbike en dan ga ik lekker wat crossen in de bossen. En een keer per week flink stuk skeeleren sinds kort. En nog altijd aan het voetballen.
Gebruikersavatar
Petratrans
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 feb 2013, 13:03
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Petratrans »

Ben aan het trainen voor de marathon van Rotterdam en wil als vrouw wel maat 34/36 hebben ;)