Doe je aan sport?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Veronica »

Melany schreef:12 jaar ijshockey... en ik sta nog wel graag op mijn schaatsen... na een aantal jaar niet op het ijs te hebben gestaan, had ik vorig jaar weer eens mijn schaatsen onder gebonden... binnen een paar tellen voelde ik me weer net zo zeker als in mijn toptijd...
Dit jaar is het er niet van gekomen, maar volgend jaar ga ik het mijn dochtertje leren...

Ik sla ook zo nu en dan een balletje, maar mag dit jaar niet mee doen in de dames league.... maar bij de mannen ook niet... :(
Ik weet dat je als trans met de olympische spelen pas mee mag doen als je minimaal 5 jaar post-op bent maar die regel geldt toch niet buiten dan?
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Samantha
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 jan 2014, 20:50
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Samantha »

Ik doe aan kickboksen en joggen.
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Marieke »

ik ben een fan van bijna all teamsporten eigenlijk, maar omdat ik de deur niet meer uitkom gaat dat nu niet meer, maar we hopen dat ooit te veranderen, zou graag in een damesvoetbalelftal spelen later :)
Misha
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mar 2014, 21:24
Gender: Trans FtM
Locatie: Tilburg

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Misha »

Ik doe eigenlijk niet aan sporten, omdat mijn conditie zo slecht is dat ik me ervoor schaam en niet wil dat iemand mij ziet stuntelen. Maar dat is juist wel een rede om te gaan sporten! Dus ik ben van plan om binnenkort te gaan zwemmen.
Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 293
Lid geworden op: 01 feb 2014, 20:44
Gender: Trans MtF

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Marieke »

Misha schreef:Ik doe eigenlijk niet aan sporten, omdat mijn conditie zo slecht is dat ik me ervoor schaam en niet wil dat iemand mij ziet stuntelen. Maar dat is juist wel een rede om te gaan sporten! Dus ik ben van plan om binnenkort te gaan zwemmen.
mijn conditie is ook helemaal niks nu, zit al 2 jaar thuis niks te doen en kom met mijn hoofd de deur niet meer uit, maar misschien kan je anders gaan beginnen met ergens (waar het niet zo druk is) hardlopen, door een bos ofzo, mooi je conditie opbouwen en dan een sport gaan doen die je ook leuk vind, zoals voetbal in mijn geval ;)
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180730 »

door een drukke baan en deeltijdstudie was mijn conditie ooit zo slecht en ik nam veel te veel in gewicht toe. Toen ben ik gaan fitnessen om fysiek bezig te zijn en af te vallen. Niemand die het merkte dat ik stond te zweten (er zijn van die lucht- en vocht doorlatende sportshirtjes) en nog amper 'n woord kon uitbrengen tijdens het crossen.
Ik ben toen ook gaan tennissen. In het begin was dat conditioneel wel zwaar, maar het ging al snel steeds beter. Met als gevolg dat ik 10 kg afviel en mijn conditie dus wel verbeterde. Tegenwoordig ga ik wekelijks een keertje zwemmen (ben geen water fan) én is er nog de fitness (tennis lukt niet meer vanwege voet problemen)
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 214
Lid geworden op: 24 dec 2013, 15:08
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Janneke »

3 x per week een potje neuken is ook goed voor je.
Jake
Berichten: 407
Lid geworden op: 13 sep 2012, 23:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Drenthe

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Jake »

LOL Janneke, wat zeg je dat toch mooi.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180730 »

inderdaad, maar ik geloof niet dat mijn conditie nu zo super toeneemt en ik 10 kg afval door 't drie keer in de week te doen. Ik doe het ook heel lang al niet meer en toch ben ik afgevallen enzoo.... . Enfin.. probeer het 't eens uit.. mij lukte het niet
Robin02
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jun 2014, 07:07
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Robin02 »

ik fiets veel op een ligfiets