Doe je aan sport?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Merel77 »

aerobics/cardio/fittness, 4 a 6 uur in de week
Gebruikersavatar
Marina
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2013, 15:10
Gender: Onzeker

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Marina »

Ik heb altijd heel veel gesport.
Eerst 25 jaar gevoetbald en toen dat niet meer ging door een enkelblessure ben
ik gaan fietsen. Daarna ook veel geschaatst en geskeelerd.

Nu, na een jaar of 3 rust voor mijn overbelaste rug ben ik weer een beetje gaan skeeleren.
Hopen dat het weer een beetje gaat want het zou wel lekker zijn als ik er zo een paar kilo af kan rijden.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180730 »

de afgelopen 10 jaar heb ik tennis gespeeld en gefitnessed. Maar het fucking lichaam laat me in de steek.. :fpalm: :oops:
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Emma »

Irene schreef:Maar het fucking lichaam laat me in de steek.. :fpalm: :oops:
Maar dat moet je ook niet tegelijk doen, dat fucking en dat sporten dat is vragen om problemen :-P ;-) :lol:
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180730 »

lol, er is sprake van een hartspierziekte en mortonse neuralgie. En.. zoenen kan ik ook al niet meer met de androcur ;)
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 1215
Lid geworden op: 17 jan 2014, 22:17
Gender: Transgender
Locatie: Eindhoven

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Lindsay »

Ik heb een 40 tal jaren met heel veel plezier een balletje mogen gooien in het water (waterpolo voor de leken) door omstandigheden en andere interesses de zwemkleding in de spreekwoordelijke wilgen gehangen.
Don't dream your life, live your dream

Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Alexandra »

Niet meer. Vanaf mijn 20e tot 28e hardgelopen, en vanaf mijn 12e tot 18e wielrennen. Zelfs nog een tijdje body building gedaan, wat ik nog wel merk qua spierkracht. Ben dus nauwelijks aan spierkracht verloren door HRT. Vooral mijn benen zijn behoorlijk sterk. Sport, gezond, zeggen ze. Slijtage van de gewrichten, daar lijkt niemand bij stil te staan. Vooral veel melk drinken, dat leek ook zo'n goed advies, niet wetende dat je lichaam geen calcium kan absorberen zonder vitamines D. Enfin, ben geëindigd met osteoporose. Go figure!

Maar als je richting de 40 gaat, dan maakt het allemaal niet zoveel meer uit, je bent allang over je piek, en gaat dat allemaal niet meer zo soepel. Uren rennen zit er niet meer in, dus nu is het alleen nog wandelen. Je zou het een sport kunnen noemen, maar sport verknalt zoveel. Ik wandel voor mijn plezier.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Anon20180730 »

zwemmen doe ik nog wel, maar ik ben niet zo'n waterrat. Ga zo een uurtje fitnessen. Dat is in zo'n zaal met grote spiegels, dan kan ik ook altijd effe kijken naar mijn borstjes in het sportshirt :P
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Freetouch »

12 jaar ijshockey... en ik sta nog wel graag op mijn schaatsen... na een aantal jaar niet op het ijs te hebben gestaan, had ik vorig jaar weer eens mijn schaatsen onder gebonden... binnen een paar tellen voelde ik me weer net zo zeker als in mijn toptijd...
Dit jaar is het er niet van gekomen, maar volgend jaar ga ik het mijn dochtertje leren...

Ik sla ook zo nu en dan een balletje, maar mag dit jaar niet mee doen in de dames league.... maar bij de mannen ook niet... :(
“good enough”
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Lise »

Melany schreef: Ik sla ook zo nu en dan een balletje, maar mag dit jaar niet mee doen in de dames league.... maar bij de mannen ook niet... :(
echt waar? dat hebben ze gewoon zo gezegd?

ik teamsport behoorlijk actief, heb ik ook wel nodig als uitlaatklep (mijn werk is vooral zitten..). lijkt me ontzettend vervelend als dat ooit niet meer zou kunnen om wat voor reden dan ook, want een sportschool vind ik vreselijk en voor joggen als het regent heb ik niet genoeg discipline. o ja, en ik golf ook een jaartje of twee, lekker niemand die je de schuld kan geven behalve jezelf, maar ik ben niet bepaald een natuurtalent.