Belemmeringen in sociale transitie

Gevoelens die je met de wereld deelt
Marian
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 jul 2021, 21:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door Marian »

@JuliaHaarman
Dank je wel. Het lijkt mij leuk om met make-up aan de slag te gaan. Het moet mijn dagelijkse scheerritueel gaan vervangen en ik wil het heel graag leren. Het gaan volgen van een make-up cursus staat op mijn verlanglijstje. Ik ben al een keer bij Douglas langsgeweest en het sommige delen lichter en andere delen donkerder maken noemen ze volgens mij contouren. Ik ben benieuwd nasr hoe ik er met make-up, een mooi haarwerk, een vrouwelijke bril en modieuze dameskleding straks uit mag komen te zien. Groetjes, Marian
JuliaHaarman
Berichten: 79
Lid geworden op: 02 feb 2020, 05:55
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door JuliaHaarman »

Hihi , dat scheren zal nog wel ff moeten, maar als je glad ben kan je al mooi aan de slag , met diverse make-up , opbouwen is belangrijk, gr julia
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door Ylse »

JuliaHaarman schreef: 19 feb 2022, 06:22 Hihi , dat scheren zal nog wel ff moeten,
Die kans is heel groot, ik kreeg gisteren de brief van de zorgverzekeraar dat ze de 5e vergoeding toegewezen hebben maar ik merk ook dat ze vervelend gaan doen over die vergoedingen. Nu heb ik alleen nog lichte beharing die met laseren niet weg te krijgen is dus ik lig al ruim 4 jaar wekelijks een uur op de behandelstoel voor het elektrisch epileren.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Marian
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 jul 2021, 21:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door Marian »

Ylse schreef: 19 feb 2022, 09:03 Ik lig al ruim 4 jaar wekelijks een uur op de behandelstoel voor het elektrisch epileren.
Ik vrees dat dat mij ook te wachten staat. Het gezichtsontharen is in werkelijkheid niet altijd zo rooskleurig als soms geschetst wordt en zeker als het haar haar pigment is verloren Je moet er echt een engelengeduld voor hebben, maar de aanhouder wint.

Ik begrijp dat jouw zorgverzekering het vooralsnog nog altijd vergoed. Zij behoren dat ook te doen punt uit.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik hoop dat ik met nog een goedkeuring klaar zal zijn.
Irene
Marian
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 jul 2021, 21:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Belemmeringen in sociale transitie

Bericht door Marian »

Irene_de_Vreede schreef: 19 feb 2022, 13:21 Ik hoop dat ik met nog een goedkeuring klaar zal zijn.
Ik hoop met je mee @Irene_de_Vreede
Plaats reactie