In de media deel II

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media deel II

Bericht door Raisa »

Dora schreef:Ach guttegut, je had van te voren natuurlijk helemaal geen weet van de aldaar heersende macho cultuur...en natuurlijk had je ook niet in de gaten hoe je mede studenten waren...
Maareh, hoe kan het dan dat een volgens jou passabele, oudere 747 captain alsnog door blijft vliegen als TS? Hoe kon en kan die zich handhaven in zo'n macho cultuur dan?
Of...omdat ze gewoon macho is en was?
Noem me naief, maar voordat ik met de opleiding begon wist ik niet hoe de pilotencultuur is. In tegenstelling tot sommige anderen ga ik niet af op gegeneraliseerde beelden.
Hoe een aantal van mijn mede studenten waren dat had je kunnen lezen in een van mijn vorige comments. Feit is echter dat je dan al voorbij het point of no return bent: je moet de opleiding afmaken of de schuld op je nemen zonder dat je een diploma hebt. Overigens is een vliegersopleiding heel anders dan als een crew samenwerken in een krappe cockpit. Ook had ik toen de goede hoop dat het puberaal gedrag was, typisch voor jongens van 18 a 19 jaar.
De TS captain die op de 744 vliegt heb ik nooit gesproken. Ik ken haar verhaal slechts via een andere TS piloot bij een andere maatschappij. Ik kan dus niets zeggen over hoe passabel ze is en hoe ze de bedrijfscultuur heeft ervaren. Ik zou het fijn vinden als je geen woorden in mijn mond legt.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: In de media deel II

Bericht door Dora »

Raisa schreef:
De TS captain die op de 744 vliegt heb ik nooit gesproken. Ik ken haar verhaal slechts via een andere TS piloot bij een andere maatschappij. Ik kan dus niets zeggen over hoe passabel ze is en hoe ze de bedrijfscultuur heeft ervaren. Ik zou het fijn vinden als je geen woorden in mijn mond legt.
Ehm, ik las ergens dat je haar ontmoet had en dat je 2x moest kijken om te weten dat ze TS is omdat je haar zo passabel vond...?
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media deel II

Bericht door Raisa »

Dora schreef:Ehm, ik las ergens dat je haar ontmoet had en dat je 2x moest kijken om te weten dat ze TS is omdat je haar zo passabel vond...?
Dat was een andere vlieger.

"Er zijn meer transen tussen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit hebt kunnen bevroeden"
Laatst gewijzigd door Raisa op 25 apr 2013, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: In de media deel II

Bericht door TanteJuut »

Droefenis alom hier. Wel leuk om te lezen trouwens ;)
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
velouria
Berichten: 153
Lid geworden op: 19 mar 2013, 13:57
Gender: Trans MtF

Re: In de media deel II

Bericht door velouria »

TanteJuut schreef:Droefenis alom hier. Wel leuk om te lezen trouwens ;)

Ja? leidt het een beetje af van je eigen leven? 8-)
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: In de media deel II

Bericht door TanteJuut »

Ik heb in ieder geval afleiding...
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6818
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: In de media deel II

Bericht door Eva »

velouria schreef:
TanteJuut schreef:Droefenis alom hier. Wel leuk om te lezen trouwens ;)
Ja? leidt het een beetje af van je eigen leven? 8-)
[mod mode on] De zuurgraad neemt alleen maar toe. Slotje. [mod mode off]
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)