Phallo

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Phallo

Bericht door AydenS »

Werden jullie operaties vergoed door de zorgverzekering in Nederland? Mijn psycholoog gaf aan dat ze operaties in België niet vergoeden als het ook in Nederland kan gebeuren, binnen niet te lange tijd. Wat dat ook mag zijn.. (Ik wil niet bij Kanhai worden geopereerd. Heel naar consult gehad voor mijn meta)
Gebruikersavatar
supernaut3000
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jan 2021, 20:32
Gender: Man

Re: Phallo

Bericht door supernaut3000 »

Mike78 schreef: 03 jul 2022, 09:37 Ik heb heel mijn traject in België, Gent gedaan. Wachtlijsten zijn een stuk korter en het team daar is ook echt wereldwijd bekend. Zijn ver in alle technieken. Ik heb totaal geen complicaties gehad. Alleen een kleine fistel, maar die is gedicht tijdens het plaatsen van de erectieprothese. Ook daar totaal geen enkele complicatie. Ik ben echt fluitend door mijn operaties gegaan.
Je kunt zoeken op professor Monstrey.
Mag ik vragen of de zorgverzekering alles heeft vergoed?
Joey
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2022, 12:16
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij

Re: Phallo

Bericht door Joey »

Ik ben voor mijn phallo naar Belgrado geweest. Het heeft natuurlijk een hele andere voorbereiding, maar het ligt er ook aan hoeveel tijd en energie je erin wilt steken. Dus of het veel of weinig moeite kost vind ik lastig te zeggen. Ik ben zeer tevreden over de dokters en over hoe alles geregeld is. Wel heel anders als hier, maar de resultaten zijn zo veel beter als hier (vind ik).
Gebruikersavatar
Mike78
Berichten: 298
Lid geworden op: 21 feb 2014, 21:06
Gender: Trans FtM
Locatie: Sint Willebrord

Re: Phallo

Bericht door Mike78 »

supernaut3000 schreef: 20 jan 2023, 16:00
Mike78 schreef: 03 jul 2022, 09:37 Ik heb heel mijn traject in België, Gent gedaan. Wachtlijsten zijn een stuk korter en het team daar is ook echt wereldwijd bekend. Zijn ver in alle technieken. Ik heb totaal geen complicaties gehad. Alleen een kleine fistel, maar die is gedicht tijdens het plaatsen van de erectieprothese. Ook daar totaal geen enkele complicatie. Ik ben echt fluitend door mijn operaties gegaan.
Je kunt zoeken op professor Monstrey.
Mag ik vragen of de zorgverzekering alles heeft vergoed?
Excuus voor de hele late reactie.
Tijdje niet meer online geweest ivm lange revalidatie na mijn rugoperatie.

Maar goed, ik weet niet of het nog nodig is, maar alles is vergoed hoor. In ben verzekerd bij Stad Holland en hun vragen alleen van te voren een kostenraming. Maar dat word eigenlijk altijd goedgekeurd. Ziekenhuis regelt alles.
En echt alles is vergoed. Ik ben nog een keer terug geweest om wat vet rond de pols te laten spuiten. Dat hebben ze dmv liposuctie van de love handles gehaald. Dus nog slanker geworden ook 😉 En mijn erectieprothese was na een gezellige nacht los gekomen en ook die herstel operatie is volledig vergoed. Ik heb echt geen euro zelf betaald.