T cendent en vergoeding zilverenkruis

Psychologen en procedures
Esther91
Berichten: 329
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Esther91 »

Vethrvolnir schreef: 22 feb 2022, 09:32 Ivm behandeling waar vooraf toestemming voor nodig is. ik heb een geschil met zk over zo'n behandeling. zk heeft status van t cendent / et zorg als genderteam niet genoemd als onderwerp van geschil
Dat komt later wel, ZK weet goed tijd te rekken door stapje voor stapje met iets nieuws te komen
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Vethrvolnir »

oh joy :/
:shock:
Gebruikersavatar
Tess_
Berichten: 200
Lid geworden op: 04 dec 2021, 12:33
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: she/they

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Tess_ »

Ik ben net klaar met mijn diagnostische gedeelte met het Benelux Genderteam (waarvan T-Cendent één lid is) en ZK vergoedt 75% van alle vooraf betaalde kosten. Dat ook omdat mijn gendertherapeut vanuit België werkt. Dat hele proces van het terugkrijgen van de vergoedingen kostte me ongeveer 3 weken, ik heb zojuist de brief van ZK ontvangen vandaag. DUS het zal voor u werken met T-Cendent als alle letters uyp in het juiste formaat zijn ingesteld. Mijn gendertherapeut was bezig met een brief van 8 pagina's lang voor ZK
Evy1946
Berichten: 218
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Evy1946 »

Weet iemand iets over nza vergoedingen door het zilverenkruis?
Evy1946
Berichten: 218
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Evy1946 »

Vandaag met ZK gebeld ivm vergoedingen, die hadden codes nodig. ET-zorg Tanja gevraagd die kwam na heel veel gedoe met NZA codes, C00562 en C00432. Weer gebeld met ZK reactie dit zijn NZA codes daar kunnen we niets mee.

Van het kastje naar de muur. Wel een intake van € 160,= en 2 gesprekken van elk € 136,= gehad
Tanja gaat nu met ZK bellen.
Hoe gaat dit aflopen?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Anon20230219 »

Evy1946 schreef: 24 feb 2022, 16:35 Vandaag met ZK gebeld ivm vergoedingen, die hadden codes nodig. ET-zorg Tanja gevraagd die kwam na heel veel gedoe met NZA codes, C00562 en C00432. Weer gebeld met ZK reactie dit zijn NZA codes daar kunnen we niets mee.

Van het kastje naar de muur. Wel een intake van € 160,= en 2 gesprekken van elk € 136,= gehad
Tanja gaat nu met ZK bellen.
Hoe gaat dit aflopen?
Tanja hoort de DBC codes door te geven, iets waar ze niet happig op is en erg moeilijk over deed.
Het duurde zeker 3 weken intensief heen en weer mailen eer dat ze over de brug kwam ermee.
Toen eenmaal de DBC codes binnen waren was het voor DSW duidelijk en stemde ze in met het traject.
Blijkbaar is die houding van haar nog steeds niet veranderd.
Hoop dat het goed komt want zijn geen kleine bedragen om even op te hoesten.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3659
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: T cendent en vergoeding zilverenkruis

Bericht door Irene_de_Vreede »

Als ik dit zo lees lijkt er weinig te zijn veranderd. Prima psychologe, maar volledig incapabel om een bedrijf te runnen.
Irene