Wie is bekend met metoidioplastiek?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
schizo
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 sep 2013, 22:15
Gender: Trans FtM

Re: Wie is bekend met metoidioplastiek?

Bericht door schizo »

Een vriend is nu aan het herstellen van een phallo operatie (urinebuisverlenging en bal implantaten). Nu alleen nog erectiepomp. En dan is alles klaar.
Kanhai was zijn chirurg. Ik heb een meta van Kanhai. En mijn vriend een phallo van Kanhai. Ik vond en vind hem een goede eerlijke dokter. En zeer kundig!! Erg tevreden over mijn meta!!!
Mees
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2020, 20:36
Gender: Man

Re: Wie is bekend met metoidioplastiek?

Bericht door Mees »

schizo schreef: 09 mar 2022, 18:07 Een vriend is nu aan het herstellen van een phallo operatie (urinebuisverlenging en bal implantaten). Nu alleen nog erectiepomp. En dan is alles klaar.
Kanhai was zijn chirurg. Ik heb een meta van Kanhai. En mijn vriend een phallo van Kanhai. Ik vond en vind hem een goede eerlijke dokter. En zeer kundig!! Erg tevreden over mijn meta!!!
Super bedankt voor je antwoord, dat is heel fijn om te horen! Wordt als het goed is binnenkort naar hem verwezen voor de phallo dus dan ga ik het zelf zien.
schizo
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 sep 2013, 22:15
Gender: Trans FtM

Re: Wie is bekend met metoidioplastiek?

Bericht door schizo »

Sinds ik wat ben afgevallen en mijn dikke buik wat minder dik is, kan ik nu weer wel staand plassen met mijn meta!
Net weer eens geprobeerd en het staand plassen ging goed. Mijn meta is ongeveer 5cm. chirurg was 2005 dr Kanhai. :mrgreen: