Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was

Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ( > betekent 'groter dan') ?

0.0 - 0.5
11
73%
>0.5 - 1.0
3
20%
>1.0 - 1.5
0
Geen stemmen
>1.5 - 2.0
0
Geen stemmen
>2.0 - 2.5
1
7%
>2.5 - 3.0
0
Geen stemmen
>3.0
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door Alice »

SuzanneLemm schreef: 13 mar 2022, 14:36 Interessante observatie: 193 views maar slechts 9 reacties op de poll. Zegt dat iets over de populatie ?
Absoluut, geeft weer hoeveel leden er aanwezig zijn die een reactie kunnen geven op jouw poll.
Simpeltjes gezegd, er zijn nu op het ogenblik niet veel leden aanwezig die een srs hebben ondergaan die je verder kunnen informeren.
SuzanneLemm schreef: 09 mar 2022, 21:10 Voor mij nodig voor discussie met endo over verwachte waarde na vaginaplastiek.
Nieuwsgierig, wat is je vraag aan de endo en waarom?
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Annabel
Berichten: 475
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door Annabel »

Na de vaginaplastiek is alleen de bijnier nog een bron van testosteron, toch? Dus bij een te hoge of onverwachte waarde moet je het in die hoek zoeken.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door Jannet V »

Het cijfertje weet ik niet maar mijn lichaam en geest vertellen me dat het perfect is.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 165
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door SuzanneLemm »

Alice schreef: 13 mar 2022, 16:11
SuzanneLemm schreef: 13 mar 2022, 14:36 Interessante observatie: 193 views maar slechts 9 reacties op de poll. Zegt dat iets over de populatie ?
Absoluut, geeft weer hoeveel leden er aanwezig zijn die een reactie kunnen geven op jouw poll.
Simpeltjes gezegd, er zijn nu op het ogenblik niet veel leden aanwezig die een srs hebben ondergaan die je verder kunnen informeren.
SuzanneLemm schreef: 09 mar 2022, 21:10 Voor mij nodig voor discussie met endo over verwachte waarde na vaginaplastiek.
Nieuwsgierig, wat is je vraag aan de endo en waarom?
Na 2 jaar Cypro was T waarde laag maar elke nacht zweten, beddengoed verwisselen enz. Na decapeptyl direct staar gekregen,, dus dat werd m ook niet. Alleen oestradiol onderdrukte niet genoeg en toe begon lang experiment met Cypro in micro doses. Uiteindelijk Spiro... Doel is aan te tonen dat ik fysiek lage T waarde aan kan, dat houd mijn SRS nogal tegen nu. Dus discussie met endo is wat laag nu eigenlijk is. Zij vind 2 al ok, ik niet en gezien de poll terecht
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 165
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door SuzanneLemm »

Epiloog: endo bevestigde poll hierboven en mijn T waarde was verbazingwekkend 0.3 met 50 mg Spiro, dus eindelijk in de opmaat naar vaginaplastiek ☺️
Gebruikersavatar
SuzanneLemm
Berichten: 165
Lid geworden op: 21 mei 2020, 12:57
Gender: Vrouw

Re: Wat is je testosteron waarde na jouw vaginaplastiek ?

Bericht door SuzanneLemm »

SuzanneLemm schreef: 19 mar 2022, 10:28 Epiloog: endo bevestigde poll hierboven en mijn T waarde was verbazingwekkend 0.3 met 50 mg Spiro zonder transpiratie, dus eindelijk in de opmaat naar vaginaplastiek ☺️