Máxima MC

Psychologen en procedures
Robinssaus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2022, 09:15
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/deze

Máxima MC

Bericht door Robinssaus »

Dag allen!

Eindelijk heb ik een eerste afspraak gepland staan bij de endocrinoloog :mrgreen:. Deze afspraak is in het Maxima MC in Veldhoven, met dr Erdtsieck. Weet iemand wat daar de normale gang van zaken is aangaande een eerste afspraak? Is het alleen kennismaking, of krijg ik meteen een recept mee? Ik ben me er zo op aan t verheugen dat ik meteen aan de hormonen mag, maar moet dit een beetje intomen mocht dit niet het geval zijn :roll:.

Groetjes!
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Máxima MC

Bericht door Marije »

Ik heb dinsdag mijn 1e afspraak in het Maasstad in Rotterdam. Ik heb het gewoon gevraagd en ze vertelde me dat ze een week tijd nodig hebben om de bloedmeting te verwerken dan dan mag ik beginnen. Ik mocht al een afspraak maken bij de huisarts voor de injectie van de testosteron remmers. Die staat voor 10 dagen daarna wat ik zit net een paar dagen in Parijs met mijn dochter. Die paar dagen kunnen er nog wel bij...

Misschien dat dit een beetje helpt.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Robinssaus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2022, 09:15
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/deze

Re: Máxima MC

Bericht door Robinssaus »

Marije schreef: 23 apr 2022, 19:33 Ik heb dinsdag mijn 1e afspraak in het Maasstad in Rotterdam. Ik heb het gewoon gevraagd en ze vertelde me dat ze een week tijd nodig hebben om de bloedmeting te verwerken dan dan mag ik beginnen. Ik mocht al een afspraak maken bij de huisarts voor de injectie van de testosteron remmers. Die staat voor 10 dagen daarna wat ik zit net een paar dagen in Parijs met mijn dochter. Die paar dagen kunnen er nog wel bij...

Misschien dat dit een beetje helpt.
Bedankt voor je antwoord! Wellicht wel een goed plan ja, het gewoon vragen. Zal maandag eens een belletje plegen. Kijkend naar het grotere plaatje zijn die paar dagen dan inderdaad peanuts :D
SearchingLady
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 okt 2021, 08:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Máxima MC

Bericht door SearchingLady »

Marije schreef: 23 apr 2022, 19:33 Ik heb dinsdag mijn 1e afspraak in het Maasstad in Rotterdam. Ik heb het gewoon gevraagd en ze vertelde me dat ze een week tijd nodig hebben om de bloedmeting te verwerken dan dan mag ik beginnen. Ik mocht al een afspraak maken bij de huisarts voor de injectie van de testosteron remmers. Die staat voor 10 dagen daarna wat ik zit net een paar dagen in Parijs met mijn dochter. Die paar dagen kunnen er nog wel bij...

Misschien dat dit een beetje helpt.
Hey Marije, hoe lang heb jij moeten wachten tot je aan de beurt was bij het Maasstad ziekenhuis? Ik verwacht in mei de doorverwijzing te kunnen krijgen van mijn psycholoog maar ze doen nogal geheimzinnig over wachttijden als ik bel.
SearchingLady
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 okt 2021, 08:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Máxima MC

Bericht door SearchingLady »

Robinssaus schreef: 23 apr 2022, 20:03
Marije schreef: 23 apr 2022, 19:33 Ik heb dinsdag mijn 1e afspraak in het Maasstad in Rotterdam. Ik heb het gewoon gevraagd en ze vertelde me dat ze een week tijd nodig hebben om de bloedmeting te verwerken dan dan mag ik beginnen. Ik mocht al een afspraak maken bij de huisarts voor de injectie van de testosteron remmers. Die staat voor 10 dagen daarna wat ik zit net een paar dagen in Parijs met mijn dochter. Die paar dagen kunnen er nog wel bij...

Misschien dat dit een beetje helpt.
Bedankt voor je antwoord! Wellicht wel een goed plan ja, het gewoon vragen. Zal maandag eens een belletje plegen. Kijkend naar het grotere plaatje zijn die paar dagen dan inderdaad peanuts :D
Succes met je afspraak! Het hele hormonen traject starten is zeker een mijlpaal. Daarna wordt het weer een marathon met alles wat er kan veranderen.
happyboy
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 apr 2022, 16:08
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Máxima MC

Bericht door happyboy »

Het duur geloof ik maar kleine 2 maanden wachtlijst!

Heb 3 mei me gesprek bij de endocrinoloog, wat ik hoorde is dat ik naar me opratie snel kan starten aan de testron.

Hen zelf ongeveer 1,5 maand gewacht! Dus relatief kleine wacht tij!
SearchingLady
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 okt 2021, 08:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Máxima MC

Bericht door SearchingLady »

happyboy schreef: 23 apr 2022, 23:22 Het duur geloof ik maar kleine 2 maanden wachtlijst!

Heb 3 mei me gesprek bij de endocrinoloog, wat ik hoorde is dat ik naar me opratie snel kan starten aan de testron.

Hen zelf ongeveer 1,5 maand gewacht! Dus relatief kleine wacht tij!
Ah bedankt! Volgens mij kwam jij ook bij het Maasstad via De Vaart toch?
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Máxima MC

Bericht door Marije »

We dwalen een beetje off topic maar ik was eerst netjes binnen 6 weken aan de beurt. Maar die dag was/ben ik ik Parijs met een van mijn dochters. Het werd dus 5 dagen later. 6,5 week. Ik werd wel bovenaan de reservelijst gezet.

Afgelopen week dus een telefoontje dat ik twee weken eerder mocht komen. Blije Marije.

Ik ben dus binnen een maand aan de beurt geweest dan.

Maar we moeten de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Het is nog geen dinsdag.

Bellen naar Endocrinologie heeft niet zo heel veel zin want het genderteam doet haar eigen planning. Hele lieve mensen. Ik heb al een paar belangrijke vragen beantwoord gekregen via de telefoon.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
SearchingLady
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 okt 2021, 08:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Máxima MC

Bericht door SearchingLady »

Dank je! En dan nu maar weer on topic (sorry)
Robinssaus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 apr 2022, 09:15
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/deze

Re: Máxima MC

Bericht door Robinssaus »

Marije schreef: 24 apr 2022, 08:22
Maar we moeten de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Het is nog geen dinsdag.

Bellen naar Endocrinologie heeft niet zo heel veel zin want het genderteam doet haar eigen planning. Hele lieve mensen. Ik heb al een paar belangrijke vragen beantwoord gekregen via de telefoon.
Wat fijn voor je dat je ook bijna aan de beurt bent dan!! :hbeat:
Dus bellen naar de poli heeft niet zoveel zin. Dan wacht ik denk ik gewoon af, al vind ik dat wel heeel lastig door al het enthousiasme :D