Liposuctie flanken

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Liposuctie flanken

Bericht door xxman »

Dag Ayden, ik heb geen ervaring en ook geen kliniek, maar ik heb er wel eens wat over opgezocht. Op instagram heb je transman Mars Wright die zijn ervaring deelt met deze operatie (in America noemen ze dit trouwens "Dorito Chip" operatie, omdat je een wat meer driehoekige vorm krijgt). Hier kon ik zien dat het een best ingrijpende operatie is en het helen vaak pijnlijk, maar uiteindelijk is hij er wel heel blij mee. Als ik het goed heb is deze operatie niet voor altijd, en moeten na verloop van tijd correcties gedaan worden.

Maar als jij echt graag deze operatie wil dan zou ik er voor gaan. Het niet beter of slechter om meer of minder operaties te ondergaan als trans persoon vind ik, zolang je doet waar je uiteindelijk het gelukkigst van wordt. Veel succes in je keuze en zoektocht.
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Vethrvolnir »

hi. ja is gedaan op 18 augustus. ik ben er erg tevreden over.
:shock:
Kaevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:18
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Kaevo »

Vethrvolnir schreef: 07 nov 2022, 21:22 hi. ja is gedaan op 18 augustus. ik ben er erg tevreden over.
Bedankt voor je reactie, wat fijn dat je tevreden bent! ik heb toch maar een afspraak gemaakt voor een consult om te zien of er bij mij ook wat mogelijk is :)

Edit: ik vroeg me nog af, heb je een verwijzing van je genderteam gekregen? Heb je zelf moeten betalen?
01-07-2021: Start Testo!
28-02-2022: Mastectomie bij Dr. Van Loenen
15-03-2023: Lichaamsmasculinisering (operatie benen/heupen/taille)
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Vethrvolnir »

sorry voor de late reactie @Kaevo ik heb zelf betaald. de verwijzing is vergeten / tussen wal en schip geraakt.
:shock:
Kaevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:18
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Kaevo »

Vethrvolnir schreef: 08 dec 2022, 13:37 sorry voor de late reactie @Kaevo ik heb zelf betaald. de verwijzing is vergeten / tussen wal en schip geraakt.
Ik zie de reactie ook nu pas haha, maar nog bedankt voor het reageren! Ik ben inmiddels zelf op consult geweest bij Jeroen Stevens en mij is gezegd dat vergoeding sowieso niet mogelijk is, dus ik zal ook zelf gaan betalen.
01-07-2021: Start Testo!
28-02-2022: Mastectomie bij Dr. Van Loenen
15-03-2023: Lichaamsmasculinisering (operatie benen/heupen/taille)
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Vethrvolnir »

ah @Kaevo je gaat dit dus laten doen? Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Ik ben zelf nog steeds heel erg blij dat ik liposuctie heb laten doen. Het ziet er veel beter uit en mijn dysforie is er sterk door verminderd.
:shock:
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Liposuctie flanken

Bericht door AydenS »

Kaevo schreef: 01 feb 2023, 20:27
Vethrvolnir schreef: 08 dec 2022, 13:37 sorry voor de late reactie @Kaevo ik heb zelf betaald. de verwijzing is vergeten / tussen wal en schip geraakt.
Ik zie de reactie ook nu pas haha, maar nog bedankt voor het reageren! Ik ben inmiddels zelf op consult geweest bij Jeroen Stevens en mij is gezegd dat vergoeding sowieso niet mogelijk is, dus ik zal ook zelf gaan betalen.
Hey Kaevo,
Mag ik vragen welk kostenplaatje het ongeveer met zich meebrengt?
Kaevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:18
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Kaevo »

Vethrvolnir schreef: 03 feb 2023, 11:28 ah @Kaevo je gaat dit dus laten doen? Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Ik ben zelf nog steeds heel erg blij dat ik liposuctie heb laten doen. Het ziet er veel beter uit en mijn dysforie is er sterk door verminderd.
Ik heb er ook heel veel zin in! Naast dat hij vet weghaalt verplaatst hij een deel naar mijn taille, omdat die erg smal is, dus ik ben benieuwd wat dat doet!
01-07-2021: Start Testo!
28-02-2022: Mastectomie bij Dr. Van Loenen
15-03-2023: Lichaamsmasculinisering (operatie benen/heupen/taille)
Kaevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 jun 2022, 16:18
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Kaevo »

AydenS schreef: 11 feb 2023, 16:19
Kaevo schreef: 01 feb 2023, 20:27
Vethrvolnir schreef: 08 dec 2022, 13:37 sorry voor de late reactie @Kaevo ik heb zelf betaald. de verwijzing is vergeten / tussen wal en schip geraakt.
Ik zie de reactie ook nu pas haha, maar nog bedankt voor het reageren! Ik ben inmiddels zelf op consult geweest bij Jeroen Stevens en mij is gezegd dat vergoeding sowieso niet mogelijk is, dus ik zal ook zelf gaan betalen.
Hey Kaevo,
Mag ik vragen welk kostenplaatje het ongeveer met zich meebrengt?
Dat mag zeker! Het is denk ik geen antwoord waar je vrolijk van wordt, alles bij elkaar kost het voor mij €6500. Op de factuur staat het als 'lipofilling uitgebreid inclusief lipoharvesting'. Wat ze gaan doen is vet weghalen bij mn heupen en bovenbenen op verschillende plekken, en een deel van dat vet gaat naar mijn taille om een rechtere lijn te creeëren. Ook gaan ze een dun laagje vet onder mijn top surgery littekens inspuiten omdat dit ervoor zorgt dat de littekens minder diep liggen en lichter van kleur zullen worden.
01-07-2021: Start Testo!
28-02-2022: Mastectomie bij Dr. Van Loenen
15-03-2023: Lichaamsmasculinisering (operatie benen/heupen/taille)
Daan_3
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 dec 2022, 21:06
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen/hij

Re: Liposuctie flanken

Bericht door Daan_3 »

Wow, wat een details. Het rechter maken van de taille en het opvullen achter de littekens zou ik niet zo snel aan gedacht hebben. Hopelijk heeft de operatie het gewenste effect!
Plaats reactie