Ik moet het even kwijt topicje

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door mick1984 »

yep vind ik ook zeker fijn..

ik wil ff wat kwijt.. ik kijk tegenwoordig van die filmpjes op youtube over ftm die net aan de test o zitten of al heel lang maar het gekke is volgens mij doen ze in heel veel andere landen eht andersom eerst operatie dan testo
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Paul »

Naar mijn weten is het wereldwijd een vaste procedure hoor. Kan me vergissen...
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Minne »

Dat zou ik echt heel graag willen, eerst de operatie! Ik zou zo graag van die borsten af willen zijn, die zitten me echt dwars, ook omdat ik door rugproblemen m'n binder niet langer dan een uurtje of 2 aan kan en ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het dan gaat als ik testosteron neem en passabel word maar dus een jongen met tieten word omdat ik die binder niet aan kan! Kan iemand die dingen er gewoon afhalen, asjeblieft?!
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Paul »

@Sietse: kun je niet bij de huisarts proberen met enoooorme klachten van rugpijn te komen, zodat hij/ zij je doorverwijst?
Ik denk niet dat een huisarts er in mee gaat ze helemaal te verwijderen omdat je nog niet in procedure bij het Vu bent, maar verkleiningen staan ze wel toe, en dat zou je al meer passabel maken voor de nabije toekomst in combi met een binder.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Fay »

Eerst dat gedoe tussen de ben weg en dan de volgende stap, ergens klinkt het me volkomen logisch in de oren, nee , het zou zeer wenselijk zijn, al is het natuurlijk goed te begrijpen dat het andersom is, en de geslachtsoperatie als laatste wordt uitgevoerd

Het percentage spijtoptanten zou echter enorm stijgen vrees ik

Joyy
Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2012, 00:34
Gender: Man
Locatie: Amsterdam

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Daniel »

@ Sietse: Ik zou toch naar de dokter gaan voor een borstverkleining. Ben het verder wel met Joy eens.

Ik heb vanmiddag m'n moeder vertelt dat ik biseksueel ben. Ze begon te lachen en zei dat ze dit al dacht toen ik 4 was en dat ze me liever met een meisje zag omdat k dan in ieder geval niet zwanger zou worden, haha! Nouja, heb je dan voor niets een jaar tegenop gezien ><'... En gelukkig voor niets!
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Barbarella »

Leslie zulke mensen zijn niet in goud uit te drukken en zulke momenten zijn de alle narigheid waard....

Levendula
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
leslie
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 dec 2012, 19:46
Gender: Trans MtF

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door leslie »

dat is zo waar echt ik hou van dat soort mensen ben ook erg blij met haar als vriendin
kleine stapjes grootse toekomst
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Harro »

Hey Mick,

ik heb de afgelopen periode ook redelijk veel van die filmpjes gekeken. Erg leerzaam en leuk. Ik krijg daarbij niet het idee dat ze eerst opereren en dan pas testosteron, maar wel dat ze niet zo lang op een wachtlijst hoeven te staan voordat ze testosteron krijgen.

En Sietse, balen voor je zeg. Ik zou me echt heel rot voelen als ik mijn binder niet zou kunnen dragen. Wellicht is inderdaad een borstverkleining een optie. Bij al die youtube filmpjes komt af en toe ook de tip voorbij om verschillende lagen kleding over elkaar heen te dragen om de boel een beetje te verbergen, maar dat had je ongetwijfeld zelf ook al ontdekt
Gebruikersavatar
leslie
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 dec 2012, 19:46
Gender: Trans MtF

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door leslie »

gister en vandaag 4 uur in de trein gezeten om bij een vriendin op bezoek te gaan daar had ze een leuke verrassing voor me 1 leren rokje 2 lak korsetten 1 stoffen korset 1 lak korsetjurkje en een heleboel lingeriesetjes kousen en fishnet panty's en topjes kon ik allemaal kopen voor een schijntje.

ik voelde me als een kind in een snoepwinkel
kleine stapjes grootse toekomst