Soort van success

Psychologen en procedures
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Soort van success

Bericht door Verkaasd »

San(ne) schreef: 30 jul 2022, 08:40 Rustig aan. De lijst is inderdaad een document dat je als bijlage via de mail krijgt. Je kunt dat invullen en terugsturen toch?

En als je het niet vertrouwt, dan bel je even. Ik heb alle keren een alleraardigste telefonist gesproken wanneer ik een vraag had.
Ik heb het gewoon geprint en op de post gedaan. Ik geef het op. Ik durf te wedden dat het weer eens fout gaat
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Soort van success

Bericht door Verkaasd »

Update: ze hebben de vragenlijst ontvangen en verwerkt. Bid voor me a.u.b

Ik ben totaal niet religieus maar nogsteeds.
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Soort van success

Bericht door Vethrvolnir »

:dance: succes @Verkaasd
:shock:
Nikkie
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 apr 2021, 15:47
Gender: Trans MtF

Re: Soort van success

Bericht door Nikkie »

Verkaasd schreef: 29 jul 2022, 20:13
Verkaasd schreef: 29 jul 2022, 20:07
SearchingLady schreef: 28 jul 2022, 16:51 Ik heb dat word document in een portaal gekregen en daar kon ik hem ook weer uploaden als antwoord dacht ik. Maar dat is al weer een jaar geleden. Heb toen volgens mij nog wel gebeld of ik het goed had gedaan.
IK KREEG EEN DOCUMENT VIA DE MAIL??? WAT GEBEURT ER?!
Natuurlijk gaat t weer fout bij mij ik geef het op
Ik heb er achteraan gebeld en kreeg dit bericht:
Bijlagen
Inkedvragenlijst1.jpg
Zelfs de meest ingewikkelde puzzel bestaat uit stukjes
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Soort van success

Bericht door xxman »

Verkaasd schreef: 28 jul 2022, 16:08 EINDELIJK verwijzing gekregen naar psychologen praktijk de vaart.
Oke, word gebeld. ''je krijgt per mail een vragenlijst om in te vullen.''

2 brieven. Eerste is confirmatie van aanmelding.

Tweede: Beste mevrouw *fout gespelde achternaam* hierbij stuur ik u de vragenlijst die wij graag ontvangen.
Oké leuk. *zoeken naar vragenlijst* Waar?
Ik zit ook bij de Vaart en krijg ook steeds mailtjes met "mevrouw". Ik moest zowel een brief per post versturen en later online nog een vragenlijst invullen. Die vragenlijst was ik ook niet echt tevreden over, het ging nauwelijks over trans zijn maar wel over heel veel andere psychische klachten. Leek meer op een screening dan dat ze me zo goed mogelijk wilden helpen in m'n transitie. Ben nog steeds chagerijnig over de vraag "val je op mannen of op vrouwen?". Dat gaat ze toch helemaal niks aan, en heeft ook niks met mijn trans zijn te maken??

De mensen bij de balie zijn dan wel weer heel aardig.
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Soort van success

Bericht door Annabel »

xxman schreef: 01 sep 2022, 15:30 Ben nog steeds chagerijnig over de vraag "val je op mannen of op vrouwen?". Dat gaat ze toch helemaal niks aan, en heeft ook niks met mijn trans zijn te maken??
Domme vraag inderdaad!
Heeft iemand wel eens aangekaart bij de Vaart dat ze misschien hun vragenlijst eens moet aanpassen aan de huidige tijd en standaarden?

Overigens had ik in die situatie op die vraag geantwoord: "Ja" of als je lekker bijdehand wilt zijn "Ja, soms als ik struikel" ... maar dan krijg je waarschijnlijk ook een persoonlijkheidsstoornis aan je gelabeld :lol:

Sowieso hebben al die vraaglijsten weinig nut. Als je dat wilt, kan je van een kilometer afstand zien wat ze willen horen (inclusief de herhaalvragen die ze stellen in een andere vorm dan).
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Soort van success

Bericht door xxman »

Annabel schreef: 01 sep 2022, 15:50
xxman schreef: 01 sep 2022, 15:30 Ben nog steeds chagerijnig over de vraag "val je op mannen of op vrouwen?". Dat gaat ze toch helemaal niks aan, en heeft ook niks met mijn trans zijn te maken??
Domme vraag inderdaad!
Heeft iemand wel eens aangekaart bij de Vaart dat ze misschien hun vragenlijst eens moet aanpassen aan de huidige tijd en standaarden?

Overigens had ik in die situatie op die vraag geantwoord: "Ja" of als je lekker bijdehand wilt zijn "Ja, soms als ik struikel" ... maar dan krijg je waarschijnlijk ook een persoonlijkheidsstoornis aan je gelabeld :lol:

Sowieso hebben al die vraaglijsten weinig nut. Als je dat wilt, kan je van een kilometer afstand zien wat ze willen horen (inclusief de herhaalvragen die ze stellen in een andere vorm dan).

Hahaha, dat is wel een goeie :lol: . Helaas (of misschien gelukkig), was ik niet zo bijdehand op dat moment.
_sanne_
Berichten: 167
Lid geworden op: 26 mar 2022, 01:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Soort van success

Bericht door _sanne_ »

Grappig hoe in een vragenlijst binnen een context waarin gender als niet-binair gezien wordt deze vraag opeens superbinair is.. hoezo of? Hoezo mannen? Hoezo vrouwen?
Plaats reactie