Ja, ik eet inderdaad anders. Meer salades en groenten, bijna geen alcohol. Ik wandel 1,5 uur per dag en ik doe buikspieroefeningen.
Als je eindelijk het leven hebt gekregen zoals je het wilde dan mag het van mij ook zo lang mogelijk nog duren en op een gezonde en verantwoorde manier.
Vraag over invloed van HRT op heupen
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Vraag over invloed van HRT op heupen

-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik ben wel gezonder gaan eten en meer gaan bewegen. In de Covid-tijd kon er weinig, toen hebben we een Nintendo Switch gekocht met Ring-FIT adventure en dat heeft geholpen, daarnaast wandel ik veel meer dan vroeger en inmiddels heb ik ook mijn sport weer opgepakt.MaviPembe schreef: 21 aug 2022, 23:47 Maar jullie zijn niet extra aangekomen, zelfs afgevallen; zijn jullie anders gaan leven, diëten, zwaresport ofzo?
Ik wou dat ik ook op hetzelfde gewicht was gebleven!![]()
Irene
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Nou, ik ben het eerste halfjaar wel degelijk aangekomen. Na aanvankelijke ontkenning, werd ik officieel gewogen in het kader van het Lifelines onderzoek.
Sindsdien ben ik minder gaan eten en meer bewegen en ben ik weer 10 kg kwijt.
Sindsdien ben ik minder gaan eten en meer bewegen en ben ik weer 10 kg kwijt.
-
Ik ben met HRT begonnen als tiener, ongeveer midden-einde pubertijd en het heeft wel dergelijk voor heupbot gezorgd vergeleken toen ik net begon met HRT en hoe het op midden 20-leeftijd eruit ziet. Het is niet heel veel maar wel duidelijk verschil. Denk ook dat het ligt aan je genen. Na je 25 verandert alleen nog je vet.
-
Nou kan ik niet echt meer goed vergelijken want ik heb ook 2x bil/heup vergroting gedaan en dat was toch wel veel meer dan wat HRT gedaan heeft. 
Maar ik heb ook een enkeling transen gezien die door de hormonen alleen al een grote heup en kont partij kregen.
-
Wou dat mijn heupen en billen wat meer kregen heb het idee dat ik wel zwaarder ben geworden nu een jaar hrt maar dan meer mijn middel
Hoi hoi
ben wie je wilt zijn en voel je vrij
Haar is geen pruik meer maar eigen

Haar is geen pruik meer maar eigen
-
- Moderator
Dat mijn heupen taille etc vrouwelijker werden heeft echt veel meer dan een jaar geduurd.
Irene