fotografie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

fotografie

Bericht door Aris »

geen idee in welke categorie ik het moet indelen, kan bij hobbys misschien, maar doe het even apart.
Ik ben zelf hobby fotograaf en doe veel shoots, van alles wat.
Sind ik met mijn vrowu zijn naar buiten ben gekomen, was ik van plan een mooie shoot van me zelf te laten maken als vrouw zijnde.
Ik ben wel wat extravert en dus is dat zichtbaar in mijn kleding, ga het ook niet aanpassen om minder op te vallen en vind het best zo.
Nu zit ik ook in het fantasy wereldje zo als sommige het al hebben gelezen, en hou ik van Victoriaans en Burlesque onder andere.

Om lang verhaal kort te maken, 1e shoot van mij had ik geregeld, beroeps fotografe en Visagiste.
Binnen 1 week heb ik 3 andere aanvragen binnen, 2x van fotograaf 1x van visagiste, ze willen allemaal met mij een shoot doen, en 2 daar van een dubbelshoot, dus met een bio vrouw er bij.
Allemaal in de agenda voor Jan en Feb :) daar kijk ik wel naar uit.
gezicht ben ik echt niet apassabel als vrouw zijnde, ( vind ik zelf )heb goede visagie nodig, en dat zit er ook allemaal bij.

Op TFP basis dus 4 shoots, fotograaf, visagiste en 2e model voor 2 shoots :)
Setting zal uiteenlopend zijn, voor mijn dagelijkse kleding tot fantasy :)
Zal even foto bijvoegen die ik met foon heb gemaakt, niet echt scherp maar hebben jullie een idee.
Is zeker niet een stijl die iedereen leuk of mooi vind, maar is wel MIJN stijl ;)

haha sta er lekker vrolijk bij te kijken , ben bezig met die rot foon alles goed te krijgen dus let niet op mijn gezicht :P erg hahahaa
Afbeelding
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Harro
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 aug 2012, 22:19
Gender: Trans FtM
Locatie: Zuid Holland

Re: fotografie

Bericht door Harro »

staat je goed Aris
Vrouwelijker dan ik er ooit uit gezien heb, maar ja dat zegt niet zoveel ;)
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: fotografie

Bericht door Paul »

Ziet er mooi uit Aris, ik denk dat je het ook wel leuk vind om de Elf Fantasy Fairs te bezoeken, qua kledingstijl :)
Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2012, 00:34
Gender: Man
Locatie: Amsterdam

Re: fotografie

Bericht door Daniel »

WAUW! Je ziet er goed uuuuit!
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: fotografie

Bericht door Anon20190712 »

Heel mooi!!!!!!! :D