Mastectomie Van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 499
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Mastectomie Van Loenen

Bericht door Hal »

Ja, zo'n ding, idd. Wel handig om te checken of hij groot genoeg is voor je. Die van mij is zo lang dat ik m'n hoofd op de bocht kan leggen en dan een van de poten onder m'n knieën kan schuiven (en ik ben 1.75m lang). Dat scheelde me heel veel lage rugpijn. Op de foto lijkt deze korter / kleiner.

Ik kan kijken waar ik de mijne destijds heb gekocht?
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Mastectomie Van Loenen

Bericht door wolvster »

Oh als je dat wil doen? fijn!
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Mastectomie Van Loenen

Bericht door wolvster »

Ik ben nu 3 dagen post op en ik leef in het mastectomiekussen, wat een uitvinding dat ding!
Het is een soort 'drieluik', die je met een band op de rug kan omhangen als het ware.

Verder kan ik beamen dat de binder van Lipoelastic comfortabel is. Ik had eerst een M, volgens de maattabel, maar die was te klein, ik durfde/kon hem niet dichtdoen, zo strak. Nu heb ik een L en daar kan ik een hydrofiele doek onder dragen zonder dat het oncomfortabel strak zit. De M (2x) heb ik retour gestuurd, ik hoop dat de afwikkeling daarvan goed gaat, want het is best een hoop geld.

Het U vormig kussen heb ik uiteindelijk bij de Hema gehaald. Dat is op zich een prima ding, maar daar had ik achteraf ook zonder gekund.

Dus dank voor deze aanraders, lieve mensen!
Gebruikersavatar
Josh
Berichten: 410
Lid geworden op: 13 okt 2021, 15:23
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Voorburg

Re: Mastectomie Van Loenen

Bericht door Josh »

Dat vind ik ook van dat kussen. Ik snap niet dat het niet in NL verkocht wordt. Van Loenen had het ook niet eerder gezien en leek er ook erg in geïnteresseerd.
Ik gebruik ook nog steeds het mastectomiekussen 's nachts, gewoon omdat het fijn voelt.

Ik heb de binder van Lipoelastic ook ruim 4 weken gedragen. Eerst had ik ook een verkeerde maat besteld en teruggestuurd, de afwikkeling ging prima bij mij dus je kan je geld gewoon terug verwachten.

U vormig kussen heb ik niks aan gehad, was alleen maar oncomfortabel om mee te slapen voor mij en zitten ermee ging ook niet want het voelde niet goed om mijn armen zo hoog op die zijkanten te hebben en voelde mij opgesloten als ik mijn armen aan de binnenkant deed. Ik zal het in de toekomst wel gebruiken op bed om comfortabel te zitten met een boek ofzo.
11-10-21 Wachtlijst VUMC
2-12-21 Wachtlijst PsyTrans
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
19-3-24 Intake hysto
8-)