Iemand ervaring met de Feminisatie (FFS) van Tim Nijhuis in het Radboud UMC Nijmegen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Eindelijk
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2022, 13:06
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij, haar

Re: Iemand ervaring met de Feminisatie (FFS) van Tim Nijhuis in het Radboud UMC Nijmegen?

Bericht door Eindelijk »

Frederieke schreef: 20 apr 2023, 23:28 Hoi Laura,

En dat is precies de reden dat ik het desnoods tot een rechtszaak wil laten komen. Het gaat me niet eens om het geld, maar om het principe.

In mijn beleving zou het in dit land niet zo moeten zijn dat, als iemand ffs nodig heeft om het leven draaglijk te maken, diens inkomen bepaalt of die persoon die operatie kan ondergaan of niet. En zolang dat niet zo is zal ik daar tegen blijven strijden. We shall overcome.

Groetjes, Frederieke.
👍👍👍
Gebruikersavatar
ThornTundra
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 mei 2023, 22:08
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hun
Locatie: Gelderland

Re: Iemand ervaring met de Feminisatie (FFS) van Tim Nijhuis in het Radboud UMC Nijmegen?

Bericht door ThornTundra »

Ik vond deze forumpost, en ook al ging dit over mtf gezichtsoperaties, voor als iemand het op wil zoeken: Tim Nijhuis heeft mijn mastectomie gedaan, en dit is goed verlopen. Geen complicaties, in ieder geval niets dat hij had kunnen voorkomen. De littekens lopen enigzins recht. Ik ben zelf iets aan de vorse kant, dus heeft hij wel een stuk meer littekens moeten maken dan de gebruikelijke dubble incisions. Het litteken loopt door in 1 stuk van oksel tot oksel, en heeft zelfs nog een stuk omhoog wat eindigt in een soort sterretje. Mocht je zelf wat vors zijn en maak je je zorgen over zoiets, dan is het misschien verstandig om dit eerst met hem te bespreken. De tepels zijn erg mooi rond en recht teruggezet.
Intake: 06/04/2022
Top surgery: 07/12/2022
T-date: 15/02/2023

Afbeelding