Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kan ik omgaan met mtf oestrogeen emoties ?!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Kan ik omgaan met mtf oestrogeen emoties ?!

Bericht door Dawn »

De gel doe ik op mijn handen en wrijf het verder uit over allebei mijn armen en stukje schouders, daarbij trekt het zeer snel in en kan ik mij direct daarna aankleden. Door dat snelle intrekken en ook verdampen van de gel voelt wel even koud aan, dat is de reden waarom ik armen insmeer en niet mijn buik of bovenbenen.
Gebruikersavatar
Tess_
Berichten: 193
Lid geworden op: 04 dec 2021, 12:33
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: she/they

Re: Kan ik omgaan met mtf oestrogeen emoties ?!

Bericht door Tess_ »

Irene_de_Vreede schreef: 01 mei 2023, 22:25
Tess_ schreef: 01 mei 2023, 21:04

Dat klinkt geweldig en iets waar ik ook naar op zoek ben. Ik heb nog geen idee welk product ik zou krijgen, maar neig naar pleisters of mogelijk gel? Ik hou niet echt van de consistentie van gel of zonnebrandcrème op mijn huid, ik word er meestal gek van als ik het op mijn handen heb, enz. ;)

Ik gebruik spray. Meestal kun je wel zelf kiezen waar je voorkeur naar uitgaat en je wordt als het goed is ook goed voorgelicht.
Spray, oké, in je neus of op je huid?
Gebruikersavatar
Tess_
Berichten: 193
Lid geworden op: 04 dec 2021, 12:33
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: she/they

Re: Kan ik omgaan met mtf oestrogeen emoties ?!

Bericht door Tess_ »

Dawn schreef: 02 mei 2023, 00:27 De gel doe ik op mijn handen en wrijf het verder uit over allebei mijn armen en stukje schouders, daarbij trekt het zeer snel in en kan ik mij direct daarna aankleden. Door dat snelle intrekken en ook verdampen van de gel voelt wel even koud aan, dat is de reden waarom ik armen insmeer en niet mijn buik of bovenbenen.
That also sounds good, so its not like suncreme which always feels sticky
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Kan ik omgaan met mtf oestrogeen emoties ?!

Bericht door Irene_de_Vreede »

Tess_ schreef: 02 mei 2023, 07:29
Irene_de_Vreede schreef: 01 mei 2023, 22:25
Tess_ schreef: 01 mei 2023, 21:04

Dat klinkt geweldig en iets waar ik ook naar op zoek ben. Ik heb nog geen idee welk product ik zou krijgen, maar neig naar pleisters of mogelijk gel? Ik hou niet echt van de consistentie van gel of zonnebrandcrème op mijn huid, ik word er meestal gek van als ik het op mijn handen heb, enz. ;)

Ik gebruik spray. Meestal kun je wel zelf kiezen waar je voorkeur naar uitgaat en je wordt als het goed is ook goed voorgelicht.
Spray, oké, in je neus of op je huid?
Op de huid, op de binnenkant van mijn armen. is binnen een paar minuten ingetrokken.
Irene