Bh

Make-up, kleding, en zo voort
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Bh

Bericht door Fay Ola di jee »

Poll, waarom draag ik nooit een bh:

1- dat doe je wel, wat lul je nou?
2- ja idd ,waarom draag je nooit een bh?
3- omdat het ondingen zijn die nie fijn zitten?
4- omdat het ongezond is
5-omdat je niet om het hokje vrouw wil en een bh toch echt vrouwelijk is terwijl dat wel bent aldus zit je jezelf te fukken door te doen alsof dat niet zo is en geef nou maar toe dat he wel zo is
6-omdat het kan

Dus lieve mensen...deze mindfuk houdt me elke dag bezig, het niet dragen geeft me een genderneutrale positie ergens, in de voordracht is er nog twijfel te zaaien en die ruimte vind ik prettig

Ik voel me dan ook nog steeds geen van beide ...

Wie of wie ....
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Bh

Bericht door Fay Ola di jee »

Sorry dubbel
Gebruikersavatar
Jennifer Westerman
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 jun 2023, 16:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Bh

Bericht door Jennifer Westerman »

Tja, bh's....

Meestal draag ik die niet. Een BH maakt je geen vrouw. Heel veel vrouwen kiezen ervoor om ze gewoon vrij te laten.
Als ik een bh draag dan is het meestal als ik uit ga. Dan is een push up wel prettig om mijn volle a+ cup naar een b+ te krijgen, althans ogende.
Het is namelijk bijzonder grappig (zeker de eerste paar keren) om te zien hoe mannen (vaak onbewust) naar je borsten staren of steeds erdoor afgeleid raken.

Daarnaast draag ik soms een sport bh, een stuk comfortabeler, zeker als het warm is, en bied precies genoeg steun maar niet teveel.

Maar ik begrijp wat je zegt en het enige advies wat ik kan geven is.....De bh maakt je geen vrouw en het niet dragen ervan maakt je niet minder vrouw. Als dit je voorkeur is dan is het precies dat.....je voorkeur....and thats it.
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Bh

Bericht door Marije »

Sinds een maand of 6 draag ik pushup BH's van Wacoal, daarvoor had ik meegroei BH's. Ik ben best tevreden met de size van mijn boobs maar ze staan vrij ver van elkaar af. De BH zorgt ervoor dat ze netjes bij elkaar komen en meer naar voren staan. Ik ben begonnen met een B-Cup en sinds 3 maanden een C-Cup. Toen ik de BH's kocht was het steeds een beetje wishfull thinking maar inmiddels past de C-Cup prima en steken er bij de B-Cup wat kwabbetjes uit de cups.

Nu met die warmte ben ik de BH met enige regelmaat zat in de avond en is 't wel lekker om even zonder te doen maar 't voelt niet fijn dat mijn borsten dan niet netjes zichtbaar zijn.

Voor mij is het dus wel belangrijk.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Willemijn
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 apr 2023, 22:39
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: flevoland

Re: Bh

Bericht door Willemijn »

Vandaag de eerste bh's binnen gekregen. Veel kant en ruches. Ben nu eenmaaal romantisch typetje.
Reuze spannend. Bralette en een pushup. Sinds deze week heb ik na lang twijfelen het roer definitief omgegooid. Be a woman.
Volop expirimenteren en advies gevraagd aan buurvrouw. En bekend gemaakt in het buurtschap tijdens buurtfeest. Grote geboorte kaart, roze met ooievaar, neer gezet met de tekts: hoera het is een meisje.
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Bh

Bericht door Fay Ola di jee »

Hi, ok,er zijn er meer die niet altijd een bh dragen. Uiteraard..

Wat ik bedoel met vrouw zijn, trek je een bh aan
, zeker met deze temperaturen, dan draag je uit,ik ben vrouw, het is accent leggen op vrouwelijkheid .

Ik verstop mezelf nog regelmatig als ik geen zin in blikken of gedoe heb, ben ik ff genderneutraaltje , soms wel handig.

Sportbh sindskort wel, zit fijn, niet te opzichtig , ik hou wel van de sportieve look.

Het voelt ergens ook gewoon ok, zeker sinds ik mijn schaamte heb losgelaten en mezelf ruimte geef voor experiment.

Maar regelmatig denk ik ook, uit dat ding, wil ik het ineens niet meer voelen zitten

Schijnen biovrouwen ook vaak zo te ervaren.

Merk ook dat de aankomende srs ook losmaakt in mij dat ik ineens een spurt wil maken richting vrouw all day long. Goed teken

Fay
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Bh

Bericht door Fay Ola di jee »

Btw, kheb denk ik een a cupje , maar dat is ok, ik wil nl geen neptieten,hooguit nog een keer wat lichaamsvet gebruiken voor een b .

Zolang het maar een beetje in verhouding is denk ik altijd maar
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2958
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Hun/Henne
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Bh

Bericht door Marica »

Ik draag zelden een bh met mijn cup D. Ik heb er geen last van dat ze de vrijheid hebben. Ik draag soms jurken waar juist geen bh bij past. Helemaal mijn jurk dus.
Image Gender: Kvinne (Vrouw)
Gebruikersavatar
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Bh

Bericht door layla »

Ik heb van mezelf nu een aardige B cup en vind het prettiger om geen BH te dragen.
pre-op MTF
Gebruikersavatar
layla
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 mei 2020, 19:29
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Bh

Bericht door layla »

Fay Ola di jee schreef: 27 jun 2023, 17:07 Btw, kheb denk ik een a cupje , maar dat is ok, ik wil nl geen neptieten,hooguit nog een keer wat lichaamsvet gebruiken voor een b .

Zolang het maar een beetje in verhouding is denk ik altijd maar
Eventueel kun je dan gaan voor anatomische implantaten i.p.v. een ronde. Lipofilling is ongeveer even duur als implantaten, maar met implantaten heb je dan toch blijvend resultaat.
pre-op MTF