Bh

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Christa
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 aug 2022, 14:56
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Gelderland

Re: Bh

Bericht door Christa »

@Willemijn, ik ben wel benieuwd of je de stap ook daadwerkelijk hebt gezet.
Misschien is de suggestie van Marije in Apeldoorn nog wel iets om voor mij mee te beginnen.

Ik ga wel gewoon mee met mijn vriendin en kijk en kies ook mee als het gaat om een BH (voor haar) kopen. Naar buiten toe ben ik nog steeds "verkleed" en in beeld als man. Vorige week in Harderwijk nog naar BH's zitten kijken, je ziet wel blikken van mannen die voor de winkel wachten zo van:"goh die gaat zomaar mee naar binnen". Ik/wij kijken dan ook wel voor mij maar ik heb de stap nog niet durven zetten om ook echt "zichtbaar" voor mijzelf te kijken. Voor mij is het tot nu toe vooral kiezen en soms samen met mijn vriendin in een winkel op zicht iets te kopen of online. Ik draag ze dus wel maar vooral bralettte en een cup (pushup) BH als ik thuis ben en geen bezoek verwacht. Ik wissel het naar behoefte ook wel af met gewoon alleen een hemdje. In mijn pubertijd zijn mijn borsten ook iets gaan groeien ik schat ongeveer een A+ of A++ puur natuur zonder hormonen. Echt de maat daarvoor vinden is inderdaad niet zo heel makkelijk en vaak een compromis of een Bralette Die past meestal wel goed.
:hbeat: Besef: Mijn identiteit zit tussen mijn oren niet tussen mijn benen. :hbeat:
Willemijn
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 apr 2023, 22:39
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: flevoland

Re: Bh

Bericht door Willemijn »

Nog niet christa, ben nogal bangelijk.
Maar er gloort tzt hoop: ik prober mij in te schrijven bij psytrans in apeldoorn. En dan de winkel binnen bij annabra.
We kunnen ook samen gaan. HAHA.
Bralettes draag ik elke dag, met veel kant en een strikje. Zoals ik al eerder ergens melde: ik ben een romantisch typje. Vandaar geen sport bh's.
Willemijn
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 apr 2023, 22:39
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: flevoland

Re: Bh

Bericht door Willemijn »

En, ik heb AAA of AA en daar heb je weinig keus in het romantische wat meer uitdagende gerne.
Gebruikersavatar
Mareijn
Berichten: 160
Lid geworden op: 12 sep 2018, 12:45
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Bh

Bericht door Mareijn »

Ik draag wel bh’s. Sowieso omdat ik het (nog) moet hebben van protheses, de bh heeft dus wel echt een praktisch nut. De protheses vind ik heel belangrijk, het voelt natuurlijk en maakt me echt een heel stuk completer.

De bh zelf vind ik ook fijn, het is voor mij echt een stukje vrouwelijkheid die ik wel voel maar nog niet uitdraag naar buiten. Ik heb wel een mooie groene beugelbh met kant, maar verder vooral neutrale functionele bh’s. En een naadloze sportbh voor ‘stiekem’ onder m’n kleren
-- It takes both rain and sunshine to create a rainbow --
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Bh

Bericht door Marije »

Mareijn schreef: 22 nov 2023, 17:05 En een naadloze sportbh voor ‘stiekem’ onder m’n kleren
Dat deed ik ook, jaren geleden toen mijn dochter de bandjes zag... ik heb 't toen kunnen afdoen als een hemd, maar was wel aan het zweten even... Gelukkig hoeft dat niet meer.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Bh

Bericht door MichelleB »

Ik heb inmiddels 75D en vind de ondersteuning eigenlijk wel prettig
-Life is a work in progress-
Willemijn
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 apr 2023, 22:39
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: flevoland

Re: Bh

Bericht door Willemijn »

Dat lijkt mij heel mooi staan michelle.