Waar koop je transtape?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Waar koop je transtape?

Bericht door Verkaasd »

Ik ben mijn binders zat. Want 1: Ze doen niets, 2: Ze doen geen ene hond. En de enige website waar ik daadwerkelijk transtape kan vinden accepteert alleen gpay of paypal en ik heb geen van beide. Weet iemand af van een nederlandse website waar je dit soort dingen kan vinden
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Gebruikersavatar
San(ne)
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2021, 12:17
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Die/diens
Locatie: Utrecht

Re: Waar koop je transtape?

Bericht door San(ne) »

Transtape is simpelweg elastische medische tape.
Het is hetzelfde als kinesiotape. Dat is te koop bij vrijwel elke drogist en bij de Action.

Edit: ik heb ook goede verhalen gehoord over "boob tape". Beetje een gekke naam, maar dit is wel specifiek bedoeld om op je borst te plakken. Het is gemarket als plakbh, maar je kunt natuurlijk zelf weten wat je er mee doet ;)
Dit is gewoon op bol.com verkrijgbaar. Ziet er wel hetzelfde uit als kinesiotape eerlijk gezegd, maar misschien is het net wat beter. Zelf geen ervaring mee.

Houd er wel rekening mee dat borst tapen ipv een binder wel echt alleen goed werkt bij kleine borsten. Ik had bijvoorbeeld een B-cup ongeveer en daarbij werkte het niet echt.
levi6789
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2023, 12:56
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/hen/die

Re: Waar koop je transtape?

Bericht door levi6789 »

Ik merk wel echt een verschil tussen transtape en kinesio. Transtape blijft beter plakken vind ik.
Ik haal mijn transtape bij mumbarb.com Dat is een Nederlandse website die dus transtape verkoopt! Het is niet van het merk zelf, maar werkt wel hetzelfde en is dus ook makkelijker te kopen want geen douanekosten enzo en 'normale' betaalopties!

Idd wel even onthouden dat tape alleen goed werkt bij kleinere cupmaten (A, B, kleine C) en kijk genoeg filmpjes over hoe je het moet plakken! Dat kan ook verschil maken in hoe goed het werkt