Hormonen

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Inaysa
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 sep 2022, 04:23
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Hormonen

Bericht door Inaysa »

Hallo iedereen,

Is er een reden waarom iedereen na een tijd over stapt op de Progynova pilletjes? Bij start schrijft het vu vaak estradiol sandoz voor. Is progynova beter? Ben erg benieuwd.
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Hormonen

Bericht door Dawn »

In maart lag ik naast iemand die Estrofem had bij haar SRS en daar mee door ging, speelde geen vraag om over te stappen.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hormonen

Bericht door Emma »

Inaysa schreef: 13 aug 2023, 01:46 Hallo iedereen,

Is er een reden waarom iedereen na een tijd over stapt op de Progynova pilletjes? Bij start schrijft het vu vaak estradiol sandoz voor. Is progynova beter? Ben erg benieuwd.
Wie is 'iedereen'? En waarvan stappen ze precies over? Pillen, pleisters, gel, spray, injecties?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Inaysa
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 sep 2022, 04:23
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Hormonen

Bericht door Inaysa »

Emma schreef: 13 aug 2023, 11:29
Inaysa schreef: 13 aug 2023, 01:46 Hallo iedereen,

Is er een reden waarom iedereen na een tijd over stapt op de Progynova pilletjes? Bij start schrijft het vu vaak estradiol sandoz voor. Is progynova beter? Ben erg benieuwd.
Wie is 'iedereen'? En waarvan stappen ze precies over? Pillen, pleisters, gel, spray, injecties?

Sorry maar doe niet zo dom, je weet dondersgoed dat ik oestradiol pillen bedoel. Staat niet voor niks pilletjes in de tekst.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hormonen

Bericht door Emma »

Inaysa schreef: 13 aug 2023, 12:45
Emma schreef: 13 aug 2023, 11:29
Wie is 'iedereen'? En waarvan stappen ze precies over? Pillen, pleisters, gel, spray, injecties?

Sorry maar doe niet zo dom, je weet dondersgoed dat ik oestradiol pillen bedoel. Staat niet voor niks pilletjes in de tekst.
Pardon? Jij stelt een vraag die voor meerdere uitleg vatbaar is en bovendien een niet zo heel erg verborgen stelling bevat. Bovendien schrijf je dat er op pillen wordt overgestapt, zonder te vermelden waarvandaan. Sandoz maakt immers ook estradiolpleisters.

Als dit de manier is waarop je denkt dat je met anderen moet omgaan, zou ik daar nog eens over nadenken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]