Rare kleding wens?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Saskia-Vince
Berichten: 132
Lid geworden op: 18 mei 2023, 12:51
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Velp

Rare kleding wens?

Bericht door Saskia-Vince »

Zijn er hier ook mensjes die soms rare kleding wensen hebben, of wel graag kleding willen waar je cis mensen niet aller daags in ziet lopen?

Op een of andere mannier heb ik dit heel soms wel, ik kijk wel eens op sites als pinterest, en daar zie ik wel eens speciale kleding die alleen maar gemaakt is voor bijvoorbeeld een modeshow of foto shoots, maar die je niet zo snel ziet in de winkel.

Nu zie ik al een tijdje op pinterest foto's van dames die extreem lange dikke gebreide oversized jurken dragen, zoals dit,

Afbeelding

Afbeelding
hosting png

Afbeelding


Nu vindt ik zo'n jurk als dit echt geweldig dik grof lang fluffy en lekker warm.
Ik zou dan ook mij zelf graag in zo'n jurk zien rondlopen, misschien niet de kleur op de foto's maar toch ik zou dol graag juist zo'n jurk willen om er heerlijk in rond te lopen, je ziet ze nergens , niemand wil dit soort jurken misschien, maar ik vindt dit het einde, misschien wel dat het echte vrouwelijk uitstraalt in mijn verbeelding en hoe ik er graag uit wil zien en er bij wil lopen.

Kennen jullie dit gevoel ook bij het zien van bepaalde niet aller daagse kleding stukken?
7-9-22 verwijzing Radboud
7-9-22 contact advocaat geslacht wijziging M naar X
27-3-23 Paspoort gewijzigd voortaan geregistreerd met de X
27-3-23 voornaams wijziging Vince wordt Saskia-Vince
3-5-24 start traject Radboud
Esther Luna
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jul 2023, 10:49
Gender: Trans MtF

Re: Rare kleding wens?

Bericht door Esther Luna »

Ik heb dat zelf niet meteen als ik dit kledingstuk zie, maar snap wel wat je bedoelt denk ik. Iedereen heeft wel kleding die je stiekem mooi vindt maar nooit echt durft te dragen. Ik vind bijvoorbeeld die gothic heksenjurken stiekem best gaaf.

En ze zelf aandoen, dat kan op een dag dat je veel zelfvertrouwen hebt. :)
Gebruikersavatar
BrittyKitty
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2023, 09:48
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Rare kleding wens?

Bericht door BrittyKitty »

Ik heb dat zelf ook een beetje... zou heel graag kattenoortjes willen dragen, op de een of andere manier lijkt me dat echt heel leuk en schattig. Dat zie ik natuurlijk vrijwel niemand doen als ik over straat loop. Maar toch. Ooit zal ik het zelfvertrouwen opbouwen om dat gewoon te doen.

Hoop voor jou dat je ook het het zelfvertrouwen kan opbouwen om dit soort jurken te dragen <3 het ziet er heel leuk en origineel uit!