B lady vagina prothese

Make-up, kleding, en zo voort
Jolijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2023, 21:05
Gender: Onzeker

B lady vagina prothese

Bericht door Jolijn »

Hallo iedereen,

Ik wil om te kijken of ik me inderdaad prettiger voel met het vrouwelijk geslacht een vagina prothese uitproberen. Ik heb de B lady vagina prothese gezien op internet. Voordat ik 300 euro ga uitgeven wil ik eerste weten of mensen hier op het forum ervaringen mee hebben of eventueel goede ervaringen hebben van een andere vagina prothese.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8028
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Emma »

Persoonlijk lijkt het me helemaal niks... een extra stuk siliconen op een plek waar toch al een bult teveel zit, plus het zweterige geschuur als je loopt. Het lijkt me gewoon erg oncomfortabel en nutteloos. Maar da's mijn mening.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Dawn »

Zelf zat ik niet te wachten op iets “extras” waar ik juist “minder” wou. Mogelijk goedbedoeld voor anderen voor mij zeker niet en komt in mijn ogen meer in experimenteerfase voor enkelen of andere situaties in aanmerking dan als definitieve oplossing.
Gast
Gast

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Gast »

Dawn schreef: 25 aug 2023, 14:50 Zelf zat ik niet te wachten op iets “extras” waar ik juist “minder” wou. Mogelijk goedbedoeld voor anderen voor mij zeker niet en komt in mijn ogen meer in experimenteerfase voor enkelen of andere situaties in aanmerking dan als definitieve oplossing.
Het zou ook niet als definitieve oplossing zijn maar idd om te kijken of ik me er prettiger bij voel. Ik heb nu als ik naar beneden kijk alsof het er niet hoort, ik vindt het 90% van de tijd maar erg in de weg zitten.
Gebruikersavatar
Laura2021
Berichten: 221
Lid geworden op: 01 mar 2021, 10:13
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Overijssel

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Laura2021 »

Ik denk dat zeker iets is wat tijdelijk verlichting kan geven.
Mijn ervaring met het mannelijk geslachtsdeel was ook vervelend maar ik kijk nu anders naar dat deel. Voor mij is het nu gewoon een orgaan.
Het zit echt tussen onze eigen oren en koppelen het aan het mannelijke. Het zgn. binaire denken. Als je dat los kan laten wordt het minder vervelend.
Dit advies kreeg ik van een therapeut.
Groetjes Laura :hbeat:
Alex(a)
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 jun 2023, 16:21
Gender: ———

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Alex(a) »

Ik ken de verleiding.
Paar aandachtspuntjes.......siliconen en andere materialen als TPE en latex ademen niet. Zeker in de zomer gaat het echt zweten en kan bij langdurig en veelvuldig gebruik niet zo bevordelijk zijn voor de huid. De schaamstreek is hier nog gevoeliger voor.
Ook zorgt het zweet voor een glijdende laag tussen huid en protese.....hij kan gaan verschuiven. En met het redelijk grote gewicht van siliconen.....
Maar voor een 'try-out'.....why not.
Je kan dan ook kijken voor merken als Dokier, Imi etc, goed op sites als Ebay en Amazon etc te koop voor een fractie van deze prijs.....en genoeg anoniem. Gewoon zoeken op 'cross-dresser vagina' of zoiets. Doorgaans ontlopen de diverse fabrikaten elkaar overigens niet veel.
Veel succes!
CarlaJansen
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 jan 2023, 08:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: B lady vagina prothese

Bericht door CarlaJansen »

Ik heb de Selene Smoothing vagina gaff. Verkochten ze indertijd bij Mariposa en kostte de helft (130€ oid).
Een gaff vind ik niet echt fijn maar de vagina uitvoering geeft wel iets van een intrigerend beeld in de spiegel.
Zonder “Het Heilige NL Trans proces/zorg” (VU gereformeerd, 1970, maximale doorlooptijd en lijdensweg) zou ik mijn transitie na deels weggelaserde baardharen vervolgen met een vulvoplasty.

Let even op met sex toy achtige dingen: ongeacht de prijs meestal goedkope chinese troep “sold as a novelty” in kleine letters op de doos. Juridisch betekent het dat het een gadget is waar je bijvoorbeeld geen medische eisen aan mag stellen zoals veilig voor gebruik op/in het lichaam of nabij slijmvliezen.
Jolijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2023, 21:05
Gender: Onzeker

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Jolijn »

Hoi Carla,

Ik had deze inderdaad ook gezien maar vindt hem nogal overdreven eruitzien bij de schaamlippen. Maar wellicht toch het proberen waard. Mag ik vragen wat voor maat jij hebt besteld en of de maat overkomt met een jeansmaat? Ik twijfel nogal over de maat en aangezien je dit product niet mag retourneren wil ik er wel zeker van zijn dat ik de juiste maat besteld.

Alvast bedankt!
CarlaJansen
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 jan 2023, 08:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: B lady vagina prothese

Bericht door CarlaJansen »

Hier vind je een link naar een sizing chart: https://thebreastformstore.com/selene-sheer-gaff-only/
In mijn geval 3 cm onder top heupbot omtrek 92 cm oftewel medium. Let op, in de link alleen de gaff (broekje), niet de insert voor het geval je de prijs erg interessant vindt.
Jolijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 aug 2023, 21:05
Gender: Onzeker

Re: B lady vagina prothese

Bericht door Jolijn »

Ik heb hem zojuist besteld. Ik ben ontzettend benieuwd! Hoop dat ik er net zo tevreden mee ben als alle anderen die een positieve review hebben achtergelaten.