Wachtijd na intake bij van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

Heeft iemand enig idee wat ongeveer de wachtijd bij van Loenen is voor masectomie na de intake? Sommigen zeggen 3-4 maanden waarbij anderen het over 8 maanden hebben.
Hij/hem
Transman
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Frederieke »

Eh, geen idee. Anderzijds, hoe ingewikkeld is het om er een telefoontje aan te besteden?
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

Frederieke schreef: 25 aug 2023, 16:38 Eh, geen idee. Anderzijds, hoe ingewikkeld is het om er een telefoontje aan te besteden?
Niet heel ingewikkeld, dus ook allang gedaan ;) maar ze geven geen antwoord op deze vraag omdat het lastig in te schatten is. Omdat je ook al minimaal een halfjaar op de intake moet wachten.

Daarom hoop ik van anderen te horen die misschien hun intake net hebben gehad en ook al een operatiedatum hebben gekregen hoeveel tijd daar tussen zit.
Hij/hem
Transman
AnD
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2023, 07:34
Gender: Non-binair

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door AnD »

Ik had in januari m’n intake. En kreeg in maart of april dacht ik, bericht dat m’n operatiedatum half september is.
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Klopt , ze kunnen daar telefonisch geen duidelijke informatie over geven.

Ik heb 11 april mijn intake gehad bij drs van Loenen en door prive omstandigheden is de wachttijd langer geworden . Ze zouden in september met een operatie datum komen. Maar zeiden toen al dat het misschien pas beging voorjaar 2024 kon worden. Ik hoop volgende week wat meer te weten.
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

AnD schreef: 26 aug 2023, 19:02 Ik had in januari m’n intake. En kreeg in maart of april dacht ik, bericht dat m’n operatiedatum half september is.
9 maanden dus ongeveer, dankjewel voor je antwoord!
DVA schreef: 27 aug 2023, 16:41 Klopt , ze kunnen daar telefonisch geen duidelijke informatie over geven.

Ik heb 11 april mijn intake gehad bij drs van Loenen en door prive omstandigheden is de wachttijd langer geworden . Ze zouden in september met een operatie datum komen. Maar zeiden toen al dat het misschien pas beging voorjaar 2024 kon worden. Ik hoop volgende week wat meer te weten.
Jemig het is dan wel heel erg opgelopen, dan zou het bij jou al bijna 9-12 maanden na intake kunnen zijn.... Bedankt voor je antwoord!
Hij/hem
Transman
Niels
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2020, 02:56
Gender: Trans FtM

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Niels »

Ik had in mei mijn intake en kreeg toen ook te horen dat ik in september kon bellen voor meer duidelijkheid. Ik heb zojuist gebeld en kreeg te horen dat ik nog niet aan de beurt was. Ze hebben nu data tot december ingepland en ze kon niets zeggen over hoelang het daarna nog ongeveer zou kunnen duren. Wel heeft ze een aantekening gemaakt dat ik beschikbaar ben, mocht er een keer een operatie uitvallen.
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door wolvster »

Ik had begin april de intake en ik heb twee weken geleden gebeld. Ik kreeg ongeveer hetzelfde te horen. Ik ben nog niet teruggebeld om te worden ingepland dus ik denk niet dat ik in 2023 nog terecht kan.

Ze vertelden mij toen ook dat ze een tijdelijke intakestop hebben, zodat ze eerst de wachtlijst kunnen wegwerken.
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Toevallig heb ik ook van de week gebeld , had mijn intake in april gehad en kreeg hetzelfde te horen en dat ik begin volgend jaar gebeld word. Toen ik vroeg of ik wel voor de zomer 2024 wisten ze dat ook niet. Vind het heel frustrerend dat er helemaal geen informatie kan gegeven worden . Als je weet hoeveel patiënten er zijn en hoeveel dagen die operaties worden uitgevoerd minus wat vrije dagen en omstandigheden kan je toch ongeveer een indicatie geven .
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

DVA schreef: 21 sep 2023, 18:28 Toevallig heb ik ook van de week gebeld , had mijn intake in april gehad en kreeg hetzelfde te horen en dat ik begin volgend jaar gebeld word. Toen ik vroeg of ik wel voor de zomer 2024 wisten ze dat ook niet. Vind het heel frustrerend dat er helemaal geen informatie kan gegeven worden . Als je weet hoeveel patiënten er zijn en hoeveel dagen die operaties worden uitgevoerd minus wat vrije dagen en omstandigheden kan je toch ongeveer een indicatie geven .
Bedankt voor alle reacties, ik schrik er echt van dat er straks bijna 1 jaar tussen intake en operatie zit en misschien nog wel langer...... Zal ik dan toch maar Gender Clinic overwegen? Hoe sta jij hier in? Want ik zou ook echt graag niet NOG een zomer zo door willen :cry:
Hij/hem
Transman