Wachtijd na intake bij van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Ik heb vandaag contact gehad en word op maandag 18 maart geopereerd. Ben zo blij dat ik een datum heb staan ๐Ÿ™๐Ÿผ. Uiteindelijk een klein jaartje geduurd van intake naar operatie datum.
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

DVA schreef: โ†‘16 nov 2023, 15:18 Ik heb vandaag contact gehad en word op maandag 18 maart geopereerd. Ben zo blij dat ik een datum heb staan ๐Ÿ™๐Ÿผ. Uiteindelijk een klein jaartje geduurd van intake naar operatie datum.
Fijn dat je eindelijk een datum hebt! Heb je zelf gebeld of hebben zij jou gebeld?
Hij/hem
Transman
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Ik had zelf gebeld. Wanneer was jou intake ? Ze gaf trouwens aan dat ze gewoon op volgorde alles afwerken .
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

DVA schreef: โ†‘16 nov 2023, 22:31 Ik had zelf gebeld. Wanneer was jou intake ? Ze gaf trouwens aan dat ze gewoon op volgorde alles afwerken .
In Mei, dus ik hoop dat ik dan vlak na jou ook aan de beurt ben
Hij/hem
Transman
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Daar zit zeker niet heel lang tussen. Probeer anders nog een x te bellen .
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

DVA schreef: โ†‘17 nov 2023, 22:00 Daar zit zeker niet heel lang tussen. Probeer anders nog een x te bellen .
Ik heb gebeld maar helaas kon ze mij nog niks vertellen.. :(
Hij/hem
Transman
Niels
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2020, 02:56
Gender: Trans FtM

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Niels »

Ik wilde toch meer zekerheid qua datum en heb me laten doorverwijzen via psytrans naar gender clinic voor de mastectomie. Het overleg was toevallig de week nadat ik met hun had gesproken, dus ik heb binnen 3 weken mijn intake gesprek gehad en een datum kunnen prikken. Ze plannen 6 weken vooruit, dus het had voor eind januari gekund, maar om planningredenen wil ik graag eind maart geopereerd worden. Wanneer ze bij die data zijn aanbeland wordt ik gebeld en ingepland! Van Van Loenen ondertussen ook nog niets gehoord.
Niels
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2020, 02:56
Gender: Trans FtM

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Niels »

Niels schreef: โ†‘18 dec 2023, 11:30 Ik wilde toch meer zekerheid qua datum en heb me laten doorverwijzen via psytrans naar gender clinic voor de mastectomie. Het overleg was toevallig de week nadat ik met hun had gesproken, dus ik heb binnen 3 weken mijn intake gesprek gehad en een datum kunnen prikken. Ze plannen 6 weken vooruit, dus het had voor eind januari gekund, maar om planningredenen wil ik graag eind maart geopereerd worden. Wanneer ze bij die data zijn aanbeland wordt ik gebeld en ingepland! Van Van Loenen ondertussen ook nog niets gehoord.
Wordt toevallig echt net gebeld voor een datum bij van Loenen eind februari, maar ben nu tevreden met mijn plekje bij genderclinic. Maar dat betekend dus dat ze nu mensen die een intake in mei hadden aan het inplannen zijn!
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Gefeliciteerd met je datum met je operatie datum bij de gender clinic . Vind wel weer apart dat jij dan dan door van Loenen word gebeld je in februari word geopereerd terwijl je in mei intake had en ik in maart terwijl mijn intake in april was. Maar we komen in de buurt ๐Ÿ™๐Ÿผ
Niels
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2020, 02:56
Gender: Trans FtM

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Niels »

Ja, wat gek! Gaat er toch iets een beetje raar daar. Misschien dat er wat anders was uitgevallen. Maar inderdaad, allebei nu snel aan de beurt!