Wachtijd na intake bij van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

b1rdM33s schreef: 26 sep 2023, 20:33
wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Hey, ben jij gebeld door mc bloemendaal of heb je zelf gebeld?
Ik had mijn intake in maart en had begin september gebeld en ze zeiden dat ik hun telefoontje moest afwachten. Ga denk ik toch zelf ook morgen maar bellen.
Hi, had jij al wat meer vernomen ? Ik had gebeld en ze zeiden tegen mij dat ik in het eerst kwartaal van 2024 word geopereerd maar niks met zekerheid en dat ik vanzelf word gebeld .
b1rdM33s
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2022, 21:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/hen

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door b1rdM33s »

DVA schreef: 03 okt 2023, 22:28
b1rdM33s schreef: 26 sep 2023, 20:33
wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Hey, ben jij gebeld door mc bloemendaal of heb je zelf gebeld?
Ik had mijn intake in maart en had begin september gebeld en ze zeiden dat ik hun telefoontje moest afwachten. Ga denk ik toch zelf ook morgen maar bellen.
Hi, had jij al wat meer vernomen ? Ik had gebeld en ze zeiden tegen mij dat ik in het eerst kwartaal van 2024 word geopereerd maar niks met zekerheid en dat ik vanzelf word gebeld .
Heyy ja, ik had vorige week gebeld en ze zeiden tegen mij dat het wss januari/februari voor mij word. Ze bellen dan in ieder geval ‘ruim van tevoren’, minimaal een maand dan zeiden ze, om het in te plannen.

Maar ik verwacht dus wel ook begin 2024 aan de beurt te zijn.
Gebruikersavatar
xxman
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 apr 2022, 18:14
Gender: Man
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn
Locatie: Gelderland

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door xxman »

Yoshi schreef: 22 sep 2023, 12:53
DVA schreef: 21 sep 2023, 18:28 Toevallig heb ik ook van de week gebeld , had mijn intake in april gehad en kreeg hetzelfde te horen en dat ik begin volgend jaar gebeld word. Toen ik vroeg of ik wel voor de zomer 2024 wisten ze dat ook niet. Vind het heel frustrerend dat er helemaal geen informatie kan gegeven worden . Als je weet hoeveel patiënten er zijn en hoeveel dagen die operaties worden uitgevoerd minus wat vrije dagen en omstandigheden kan je toch ongeveer een indicatie geven .
Bedankt voor alle reacties, ik schrik er echt van dat er straks bijna 1 jaar tussen intake en operatie zit en misschien nog wel langer...... Zal ik dan toch maar Gender Clinic overwegen? Hoe sta jij hier in? Want ik zou ook echt graag niet NOG een zomer zo door willen :cry:
Voor mij is de wachttijd bij van Loenen bij elkaar wat meer dan een jaar. Zelf wacht ik nog wel liever op van Loenen omdat ik de resultaten van Gender Clinic wel echt wat minder vond. Maar ik heb een redelijk kleine cupmaat, dat maakt voor mij de keuze wat makkelijker. Als ik een grotere cupmaat had gehad was ik misschien wel voor Gender Clinic gegaan.
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Hi ,

Ben benieuwd naar wat de reden is dat je met een grotere cupmaat misschien wel voor gender clinic was gegaan ?
Niels
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2020, 02:56
Gender: Trans FtM

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Niels »

Ik heb onder tussen nog eens gebeld, en nu was de stand van zaken dat het waarschijnlijk pas halverwege 2024 wordt. Ik had mijn intake half mei dit jaar. Zit dus inderdaad wel een jaar tussen straks. De uitleg was dat van Loenen er even uit heeft gelegen, daardoor is de wachtlijst opgelopen. Ik ga zelf denk ik ook even bij Gender Clinic kijken of ik een intake kan doen, maar als dat niet heel veel sneller gaat wacht ik alsnog op van Loenen.
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Hi Niels,

Wat frustrerend dat ze elke wat anders zeggen. Toen ik belde vorige maand zeiden ze wel dat in december drs van Loenen in de maand december niet werkten en ze niks met zekerheid konden zeggen. Wat ik wel gek vind dat ik las dat iemand die intake begin april had wel al in november word geholpen. Dan zou je denken het dan in januari gewoon doorloopt .
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door wolvster »

Ik ben vandaag geopereerd en ik had mijn intake begin april. Ik begrijp nog steeds niet echt hoe het kan dat ik al aan de beurt was eigenlijk.
Dik vet geluk gehad denk ik.
Ik had een behoorlijke buste en dat was voor mij juist reden om naar van Loenen te gaan eigenlijk, omdat zij een heel consistent goed resultaat laat zien. Ook bij zwaardere mensen.

Ik gun het jullie van harte en ik hoop dat jullie gauw geholpen kunnen worden. Blijf proberen!
b1rdM33s
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2022, 21:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/hen

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door b1rdM33s »

Ik ben 2 weken geleden gebeld om mn operatie in te plannen, dat kon al eind november, maar dat was voor mij eigenlijk iets te snel. Heb hem nu wel voor januari definitief staan en ik had mijn intake in maart.
Het is allemaal nog steeds chaos bij van loenen, ze hebben ook überhaupt een aanmeldstop op nieuwe intakes tot januari van wat ik hoorde van een vriend van mij en die had daarover gebeld afgelopen zomer volgens mij.
Maar ze zijn nu wel daadwerkelijk de mensen met wachttijd aan het afwerken.
Je kan altijd bellen en zeggen dat je er klaar voor bent, dat ze je evt kunnen inplannen als er iemand niet meer kan, maar het komt er wel echt aan!
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

wolvster schreef: 06 nov 2023, 18:53 Ik ben vandaag geopereerd en ik had mijn intake begin april. Ik begrijp nog steeds niet echt hoe het kan dat ik al aan de beurt was eigenlijk.
Dik vet geluk gehad denk ik.
Ik had een behoorlijke buste en dat was voor mij juist reden om naar van Loenen te gaan eigenlijk, omdat zij een heel consistent goed resultaat laat zien. Ook bij zwaardere mensen.

Ik gun het jullie van harte en ik hoop dat jullie gauw geholpen kunnen worden. Blijf proberen!
Gefeliciteerd met je operatie man!! Nu eindelijk vrijheid, geniet ervan!!

Zou het misschien kunnen dat van Loenen ook rekening houd met hoelang iemand aan de Testosteron is? En daar bedoel ik niet de minimaal 6 maanden regel mee. Maar meer van: iemand die al heel lang aan de Testosteron zit misschien eerder geopereerd wordt dan iemand die wel eerder een intake had, maar nog niet zolang aan de Testosteron zit??

En heeft ook iemand idee hoeveel operaties er eigenlijk überhaupt plaats vinden per maand?
Hij/hem
Transman
Gebruikersavatar
San(ne)
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2021, 12:17
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Die/diens
Locatie: Utrecht

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door San(ne) »

Yoshi schreef: 07 nov 2023, 11:17
wolvster schreef: 06 nov 2023, 18:53 Ik ben vandaag geopereerd en ik had mijn intake begin april. Ik begrijp nog steeds niet echt hoe het kan dat ik al aan de beurt was eigenlijk.
Dik vet geluk gehad denk ik.
Ik had een behoorlijke buste en dat was voor mij juist reden om naar van Loenen te gaan eigenlijk, omdat zij een heel consistent goed resultaat laat zien. Ook bij zwaardere mensen.

Ik gun het jullie van harte en ik hoop dat jullie gauw geholpen kunnen worden. Blijf proberen!
Gefeliciteerd met je operatie man!! Nu eindelijk vrijheid, geniet ervan!!

Zou het misschien kunnen dat van Loenen ook rekening houd met hoelang iemand aan de Testosteron is? En daar bedoel ik niet de minimaal 6 maanden regel mee. Maar meer van: iemand die al heel lang aan de Testosteron zit misschien eerder geopereerd wordt dan iemand die wel eerder een intake had, maar nog niet zolang aan de Testosteron zit??

En heeft ook iemand idee hoeveel operaties er eigenlijk überhaupt plaats vinden per maand?
Mastectomies vinden plaats op maandag en dan doet ze 5 mensen.
Dus 20-25 patiënten per maand.