Wachtijd na intake bij van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door wolvster »

Wow daar schrik ik ook van!
Ik zou heel graag bij van Loenen willen, maar dat gaat wel heel lang duren zo!
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door wolvster »

Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Gebruikersavatar
Yoshi
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jun 2023, 16:41
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door Yoshi »

wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Oh wat super zeg!! Gefeliciteerd man! Bedankt dat je het hier deelt, dat geeft weer wat hoop :)
Hij/hem
Transman
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Gefeliciteerd , dat is goed nieuws en geeft zeker hoop 🙏🏼
Is dat dan je intake gesprek ? En wisten ze jou al iets meer info te geven over de wachttijd ?
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Yoshi schreef: 22 sep 2023, 12:53
DVA schreef: 21 sep 2023, 18:28 Toevallig heb ik ook van de week gebeld , had mijn intake in april gehad en kreeg hetzelfde te horen en dat ik begin volgend jaar gebeld word. Toen ik vroeg of ik wel voor de zomer 2024 wisten ze dat ook niet. Vind het heel frustrerend dat er helemaal geen informatie kan gegeven worden . Als je weet hoeveel patiënten er zijn en hoeveel dagen die operaties worden uitgevoerd minus wat vrije dagen en omstandigheden kan je toch ongeveer een indicatie geven .
Bedankt voor alle reacties, ik schrik er echt van dat er straks bijna 1 jaar tussen intake en operatie zit en misschien nog wel langer...... Zal ik dan toch maar Gender Clinic overwegen? Hoe sta jij hier in? Want ik zou ook echt graag niet NOG een zomer zo door willen :cry:
Ik wacht nog geduldig hoe frustrerend het ook is . Ik wil echt heel graag door van Loenen geholpen worden en ben bang ik anders spijt ga krijgen achteraf .
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Ik zit het forum terug te lezen en ik zie dat je intake in begin april had wat echt super goed nieuws is
want ik had mij intake half april dus heel goed nieuws dit.
b1rdM33s
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2022, 21:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/hen

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door b1rdM33s »

wolvster schreef: 26 sep 2023, 16:17 Ik heb een datum en het is in november. Superblij!
Hey, ben jij gebeld door mc bloemendaal of heb je zelf gebeld?
Ik had mijn intake in maart en had begin september gebeld en ze zeiden dat ik hun telefoontje moest afwachten. Ga denk ik toch zelf ook morgen maar bellen.
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door wolvster »

Ik heb zelf nog maar eens gebeld.
Ik kan het ook bijna niet geloven. Ik ga morgen mailen of het echt november 2023 is en niet volgend jaar... want nu ben ik heel onzeker of het niet volgend jaar pas is want ze hebben geen jaartal genoemd en mijn hoofd werkt nou eenmaal zo dat ik nu aan alles zit te twijfelen.
b1rdM33s
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2022, 21:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/hen

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door b1rdM33s »

Ja snap ik helemaal, ik zou het ook niet geloven, heb onderhand zo vaak gehoord dat het toch weer later werd dan verwacht.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed is zo!
DVA
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:57
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Wachtijd na intake bij van Loenen

Bericht door DVA »

Nou dan ga ik morgen ook maar effe bellen maar klinkt heel positief.Bedankt voor al jullie reacties en laten we elkaar vooral op de hoogte houden.