herstart hormonen

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Herstart hormonen is een feit had ook niet echt anders verwacht.

Alleen ja dankzij een fout van mijn lokale ziekenhuis 6 jaar terug door niet betijds te starten met bloedverdunners (heb trombose geschiedenis waar ik ze bij opname op heb gewezen) toen ik in het ziekenhuis lag voor een zware been infectie die me bijna mijn rechterbeen heeft gekost, mag ik nu voor de rest van mijn leven aan de bloedverdunners in combo met hormonen.

Fijn maar niet heus maar ja kan er toch weinig aan veranderen dus tja we gaan gewoon vrolijk verder het is wat het is.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: herstart hormonen

Bericht door Dawn »

In ieder geval mooi dat je zonder verder gedoe (behalve dan de bloedverdunners) de hormonen weer op kan pakken
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Ja dat wel Dawn maar had het toch liever anders gezien maar zoals ik al zei het is wat het is.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Dat VU vlot ook niet echt met overzetten dossier naar Bravis zkh
Nu bijna 2 weken verder en nog geen woord erover, zelfs nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van week terug hoe lang het ongeveer gaat duren.

Lekkere puinzooi daar, blij dat ik er straks voorgoed vanaf ben.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Dossier is dan eindelijk bij Bravis Zkh maar dat gaat dus ook nog wel ff duren op zeker geen gesprek voor het nieuwe jaar, sterker nog arts heeft de verwijzing nog niet eens doorgenomen.

Dus ik verwacht niks voor begin februarie dan eerst bloedverdunners opstarten en pas daarna de hormonen weer opstarten dus waarschijnlijk ergens eind feb of begin maart pas op zijn vroegst weer herstarten met hormonen.

Ik vind dit gewoon te zot voor woorden dan is het gewoon 7 maanden na mijn aanvraag om weer te herstarten, enige benodigden bloedonderzoeken
starten verdunners en hormonen en daar moet dan 7 maanden overheen gaan echt complete waanzin voor iets dat binnen 2 maanden geregeld zou hebben moeten zijn werkelijk waanzin.

Ik ben 23 jaar geleden al door die hele papier molen gegaan en toen al goedkeuring gekregen voor hormonen die hele zorg is gewoon compleet van de burocratitsche pot gerukt tegenwoordig.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: herstart hormonen

Bericht door Dawn »

Echt niet fijn! Houdt vol het zal rondkomen!
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Eindelijk bericht van Bravis, alleen pas de 7e feb kan ik er terecht dan babbel waarschijnlijk nog geen verdunners dan maar eerst weer bloedonderzoeken want ja die van VU zijn dan alweer 3 maanden oud dus ja moet dan weer opnieuw.
Dan waarschijnlijk weer maand later weer gesprek dan bloedverdunners en dan mischien eind maart eens herstarten met hormenen.

Dan zijn we een belachelijke 8 maanden verder voorleer ik is kan herstarten met hormonen, over iets wat in 2 maanden geregeld had kunnen
zijn, schijtziek wordt ik hiervan en heb bijna de neiging om het hele gezever te laten voor wat het is, ben er ondertussen zo ffing klaar mee.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: herstart hormonen

Bericht door Eva »

Je doet het niet voor hen meissie; je doet het voor jezelf. Laat ze de bout hachelen, maar ga door! :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 497
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: herstart hormonen

Bericht door Dawn »

Inderdaad wat Eva schrijft, dat was ook de reden dat je het weer oppakt. Blijft dat 8maanden en wie weet wat er nog bijkomt wel iets is om verdrietig van te worden.
Gebruikersavatar
Andastre
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 aug 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Locatie: Zuiden des lands

Re: herstart hormonen

Bericht door Andastre »

Uiteraard doe ik het voor mijzelf dat was ook de hele opzet, ik wordt alleen schijtziek van die onnodige wachttijden voor iets wat vrij vlot geregeld had kunnen zijn, goed feestdagen zitten er tussen daar kan ik nog wel begrip voor opbrengen.
Waar ik geen begrip voor op kan brengen is de onnodige burocratie.
The only thing to fear is fear itself. (Franklin D. Roosevelt)