Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Venusss »

Caitlyn Jenner kreeg afgelopen vrijdagavond na de uitreiking van de LGBT Awards in London allerlei grove en beledigende leuzen naar haar hoofd geslingerd toen ze het awardgala verliet.

Bron: http://www.nu.nl/achterklap/4690776/cai ... onden.html
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Dieuwertje »

Dat was dus toen ze naar buiten kwam. Duidelijk dus geen genodigden. Blijft triest dit soort voorvallen. Zullen wel nooit horen wat voor mensen de beledigingen uitte.
Frederique
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 mei 2017, 19:56
Gender: Genderfluid

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Frederique »

Enig idee waar dit mee te maken kan hebben?
Disclaimer:
- wanneer ik het over Informed Consent heb, dan bedoel ik (tenzij expliciet anders aangegeven) dit model.

Meer uitleg op http://www.StopGatekeeping.nl en http://www.BetterAssumptions.nl .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Nate_0 »

Caitlyn wordt als niet zo chill gezien door de LGBT+ community. Ik vermoed dat het eerder met haar uitspraken richting het homohuwelijk te maken heeft (is ze tegen) en haar bejegening tegenover bepaalde groepen binnen de community, en het ook haar rijk+wit zijn en privilege's hebben en daarmee als een "goede" transgender te worden gezien door de media, terwijl er betere rolmodellen te vinden zijn.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Anon20190501 »

Nate_0 schreef:terwijl er betere rolmodellen te vinden zijn.
O, zijn daar dan criteria voor?
En wie bepaalt dat dan?

Ik bedoel maar: threading on thin ice here.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Dieuwertje »

Als ik ga uitzoeken wat voor persoon mvr Jenner is en wat ze allemaal voor uitspraken gedaan heeft zal het vast geen vriendin van mij worden. Maar ik weet het niet en ik heb ook geen behoefte om het te weten. Maar of dat nu controversieel is of niet is nog geen reden om iemand uit te jouwen. Argumenten zijn altijd beter.
Probleem is wel een beetje dat beroemde mensen meer aandacht krijgen bij de uitspraken die ze doen dan de onbekende tegenstanders daarvan.
Maar vooralsnog is het niet duidelijk of de groep uitgesproken anti Trans personen waren of personen die iets tegen specifieke uitspraken van haar hadden.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Mijn rolmodel/boegbeeld was niet eens een trans-man, maar een vrouw. Van dezelfde leeftijd en dorpsgenoot, nauw ja, één jaartje ouder. Niet alleen om haar trans-zijnde ( zeer mooie vrouw trouwens) maar vooral om haar bescheidenheid en kunnen.

Grtz Nick ( Haar naam Prof. Petra De Sutter).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Emma »

Ik ben zowel tegen het uitjoelen, misgenderen, deadnamen en beledigen van Caitlyn Jenner, als tegen het uitreiken van awards aan haar.
De transitie vanaf een dergelijk zichtbare positie doormaken verdient lof. Het uitmelken ervan een stukje minder. Het verkondigen van anti-LHBT standpunten doet alles weer teniet.

Maar dan nog: het is geen reden voor uitjoelen, misgenderen, deadnamen en beledigen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Amy »

Ik was eerst vrij neutraal over haar omdat ik haar niet kende tot ik een tijdje terug een stuk had gezien van een show of zo waar zij ook in zat. Dat was op een tourbus met een stel andere transdames die dan naar verschillende plekken toe reden. Caitlyn Jenner is een keiharde typische conservatieve amerikaanse. Dat soort mensen kan ik zoiezo niet uitstaan dus tja ik mag haar niet maar dat heeft verder helemaal niets te maken met haar trans zijn.

Zoals je al kon verwachten waren er best vaak meningsverschillen en soms zelfs ruzie tussen die groep andere transdames die nogal sociaal waren en Caitlyn Jenner met dat conservatieve gedoe van haar.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Nate_0 »

Een transgender rolmodel dat tegen het homo-huwelijk is en ontiegelijk Amerikaans conservatief, zoals Amy ook omschrijft, lijkt me niet ideaal. Dan moet je namelijk weer binnen een bepaald hokje passen om als Echte Transgender gezien te worden. Tevens heeft ze door haar verworven positie en rijkdom een behoorlijk privilege (waar ze zich niet altijd even bewust van is) en heeft ze het geld gehad om haar transitie snel te doen en er heel presentabel uit te zien terwijl dat ook niet voor iedereen geldt. Vandaar dat ik zeg dat er betere rolmodellen te vinden zijn.

Daarbij wil ik het wel duidelijk maken dat ik ook absoluut niet voor deadnamen/uitjoelen/etc. ben, maar ik weet wel dat de LGBT+ community niet altijd even accepterend is (kijk ook maar naar de bekrompen reactie van een aanzienlijke groep homo's/lesbiennes op biseksuele mensen) en deze reactie vanuit deze groep mensen zou me dus niet verbazen.
meerdere zakken met zaagsel