endocrinoloog in rotterdam en omgeving

Psychologen en procedures
Artemis

endocrinoloog in rotterdam en omgeving

Bericht door Artemis »

Beste mensen,

Heeft iemand ervering of weet iemand een goeie endocrinoloog in Rotterdam, of in de omgeving van?
ik ga pas eind augustus beginnen met gesprekken bij T-cendent, en ik weet dat ik bij hun zelf de endo enzo moet aanspreken voor afspraken.
Nu weet ik dat het nog wel even duurt voor dat ik aan de hormonen mag beginnen maar ik doe graag alvast een beetje voor onderzoek.
Zoals welke endocrinologen er in Rotterdam zitten die ook transgender personen behandelen, ik weet namelijk niet of elke ziekenhuis dit doet?

Alvast bedankt :D
Transgender Pan-demonium!

MaviPembe

Re: endocrinoloog in rotterdam en omgeving

Bericht door MaviPembe »

Endocrinologen van het Haga Ziekenhuis wordt veel hier op dit forum genoemd/gepraat. Ik neem dus aan dat ze ermee het Haga in Den Haag bedoelen. Misschien even de website raadplegen.

Jer158

Bericht door Jer158 »

T-cendent werkt(e) ook samen met een ziekenhuis in ik meen Schiedam. Kan even niet op de naam komen
Hung her from the branches of a mango tree

mystory.nicky

Bericht door mystory.nicky »

Wat ik heb gedaan, alle ziekenhuizen gebeld in de buurt en vragen of er een endo was die mij wil helpen:
Wees niet bang voor veranderingen, alles gebeurt om een reden.
De gebeurtenissen van vandaag banen de weg naar een betere toekomst. Blijf positief! :hbeat:

P.s. ik vlog over me transitie: https://www.youtube.com/nickydejong-mystorynicky

Tanja

Bericht door Tanja »

Jer158 schreef:
30 jun 2020, 02:11
T-cendent werkt(e) ook samen met een ziekenhuis in ik meen Schiedam. Kan even niet op de naam komen
Dat zou dan het Vlietland moeten zijn.
Oftewel st Franciscus locatie Vlietland
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm: