wachttijd VU

Psychologen en procedures
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20210626 »

`Dan is het "onzin" die positiever uitvalt , goh wat erg . Het is ook nooit goed .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: wachttijd VU

Bericht door Brownie »

nee Renée het valt negatief uit
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20210626 »

Ze zijn dus al verder als dat ze aangeven , ze zijn wat voorzichtiger naar buiten brengen . Of heb je dat liever andersom ....

Ik zal er waarschijnlijk wel geen verstand van hebben
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: wachttijd VU

Bericht door Brownie »

eew schreef: 03 okt 2020, 13:31 Mijn aanmelding was 21 november 2018, en ik heb op 3 september 2020 een intake gehad.
eew schreef: 11 aug 2020, 09:48 Ik heb zojuist een telefoontje gehad, inschrijving eind november 2018, intake in eerste week van september. Ze lopen dus iets voor op de pdf.
Denk je dat er in die 9 dagen tussen 21 en 30 november zoveel verwijzingen waren dat ze er twee maanden over doen om die allemaal in te plannen. Ik hoop van niet, ik denk dat ze eind augustus toch echt de verwijzingen van december aan het inplannen waren, en daarom de pdf hebben aangepast.

@Renee Als je bedoelt dat ze toen eigenlijk al verder waren en het dus voorzichtig naar buiten brengen, waarom zouden ze het dan nu een maand terugschalen? Volgens jouw theorie waren ze dan in september al mensen uit januari 2019 ofzo aan het oproepen, waarom dan nu het document opeens op september zetten? En waarop baseer je het idee dat ze al verder zijn dat ze aangeven? Ken je iemand van december die nu wordt ingepland?

Ik snap echt niet waarom die pdf weer terug wordt aangepast van december naar november. Dat is een handmatige handeling en ik neem aan dat die moeite alleen wordt genomen als er ook werkelijk een aanleiding is. Betekent dit dan dat ze niet helemaal in chronologische volgorde oproepen? Of dat er voor de pdf van september een te optimistische inschatting was gemaakt (een fout die negatief uitvalt). Ik snap de frustratie van @Lise heel goed!
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: wachttijd VU

Bericht door Brownie »

Afterthought: Voor het idee dat er niet bepaald in chronologische volgorde wordt opgeroepen en/of dat ze zeker niet voorzichtiger zijn in het naar buiten brengen lijkt het bericht van @Marica wel een het bewijs: blijkbaar zijn er in september ook nog afspraken van februari 2018 ingepland, terwijl ze toen dus volgens hun pdf al verwijzingen van december 2018 aan het inplannen waren.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20210626 »

volgens mij gaf eew al aan de intake gehad te hebben , in september al .

I rest my case
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Ik weet niet wat er in het geval van @Marica aan de hand is, maar verder is het verhaal van iedereen waar ik mee gesproken heb consistent met een strikt chronologische benadering en het zou zeer raar zijn als dat niet het geval is. Ik ga er dus even vanuit dat dit een incident is, waarschijnlijk veroorzaakt door gebrekkige communicatie.

Dat de VU er 2 maanden over heeft gedaan om de laatste 10 dagen van november 2018 op te roepen is ook onwaarschijnlijk. Er gaat dus wederom ergens iets mis in de communicatie.

Ik vind het persoonlijk een beetje hinderlijk dat als iemand hier klaagt over deze communicatie van de VU we hier de les gelezen worden door mensen die persoonlijk niet meer in deze situatie zitten. Mijn eerste afspraak met de psycholoog is meer dan 2 jaar na mijn aanmelding, hoewel ik er alles aan doe om het te voorkomen heb ik toch het idee dat mijn leven al 3 jaar op pauze staat (zal wel aan mijn zwakke gestel liggen). Vele hier hebben niet met zulke lange wachttijden te maken gehad, en zijn waarschijnlijk vergeten hoe dit voelt. Als we dan ook nog eens tijdens de coronacrisis helemaal geen informatie krijgen en dus niet door hebben dat de zorg voor mensen die al binnen zijn wel doorloopt worden we wederom te les gelezen door mensen die verder zijn.

Ik ben heel blij voor iedereen die niet in deze situatie zit, maar alsjeblieft gun de mensen die ernstige last hebben van deze situatie hun ervaringen. Laten we dit onderwerp gebruiken om op basis van deze ervaringen uit te puzzelen hoe de situatie daadwerkelijk is, en niet om anderen te vertellen dat ze niet mogen zeuren.
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: wachttijd VU

Bericht door Vethrvolnir »

waar staat die wachtlijst ook al weer?
:shock:
Gebruikersavatar
Theunix
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 mei 2020, 16:09
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/diens
Locatie: Meteren

Re: wachttijd VU

Bericht door Theunix »

Vethrvolnir schreef: 14 okt 2020, 15:07 waar staat die wachtlijst ook al weer?
wachtlijst
https://www.vumc.nl/web/file?uuid=c04a8 ... ion=inline

Uitleg over de wachtijden
https://www.vumc.nl/web/file?uuid=6d283 ... ion=inline
Non-Binair Trans (AMAB) - Pronouces: Die/Diens

05/03/20 - Start traject bij De Vaart
14/12/21 - Start Laser ontharen/elektrisch epileren
03/07/22 - X in het paspoort
04/07/22 - Start HRT via Gender Clinic
27/07/23 - Start Traject MKV (vaginaplastiek)
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: wachttijd VU

Bericht door Lise »

Lise schreef: 03 okt 2020, 00:18 Oktober staat online. Nu zijn ze opeens weer bij november 2018. Ze waren in augustus ook al bij november, en in september bij december 2018. Oftewel, inmiddels gaan we zelfs terug.
En inmiddels zijn we in januari 2019 aanbeland. We gaan gelukkig weer gewoon vooruit in de tijd..