wachttijd VU

Psychologen en procedures
Plaats reactie
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Net de intake gehad, ik heb 1 andere patiënt gezien, het is echt uitgestorven daar. De mevrouw aan de balie wist mij niet te vertellen wanneer het september document kwam, maar zij wel dat ze iets aan het inlopen waren met de eerste afspraken bij de psycholoog, ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20210626 »

september is on line
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Start Diagnostiek Volwassenen – psycholoog
Interne verwijzingen van april 2020 worden momenteel
ingepland voor over 1-2 maanden.
Niet opgeschoten sinds augustus, zal ik dit jaar nog een psygoloog te spreken krijgen. Place your bets...
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: wachttijd VU

Bericht door Marica »

Ik kreeg gisteren de brief van AUMC( VU) binnen dat ik een afspraak kon maken voor de intake. Een shocking 31 maanden na de aanmelding in feb 2018 bij mijn huisarts. Ik ben allang klaar met het diagnostische traject en ondertussen 14 maanden aan de hormonen via Stepwork
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Dat is heel erg raar, want met een aanmelding uit februari 2018 had je ongeveer driekwart jaar geleden aan de beurt moeten zijn.
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: wachttijd VU

Bericht door KeepzD »

eew schreef: 03 sep 2020, 14:33 Dat is heel erg raar, want met een aanmelding uit februari 2018 had je ongeveer driekwart jaar geleden aan de beurt moeten zijn.
Zeg maar rustig een jaar geleden.
Juni 2018 is in januari 2020 opgeroepen namelijk :)

Marica, ik meende dat jij rond november/december 2019 ook al een oproep had gehad? Dat stond toen in ieder geval op facebook :)
Forever myself
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: wachttijd VU

Bericht door Marica »

DennisH schreef: 03 sep 2020, 14:35
eew schreef: 03 sep 2020, 14:33 Dat is heel erg raar, want met een aanmelding uit februari 2018 had je ongeveer driekwart jaar geleden aan de beurt moeten zijn.
Zeg maar rustig een jaar geleden.
Juni 2018 is in januari 2020 opgeroepen namelijk :)

Marica, ik meende dat jij rond november/december 2019 ook al een oproep had gehad? Dat stond toen in ieder geval op facebook :)
Dat ging over of ik ingeschreven wilde blijven staan. Ik wilde toen nog alle opties open houden voor de SRS. Maar nu ik de keus al heb gemaakt en voor Velsen ga, bel ik AUMC maar af.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Brownie
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2020, 16:38
Gender: Geen

Re: wachttijd VU

Bericht door Brownie »

Het lijkt me voor de statistiek van het VU goed om dat schriftelijk te doen en daarbij aan te geven dat je al elders op de rol voor SRS staat. Voordat je afmelding in het laatje spijtoptanten beland en politiek gebruikt wordt om aan te tonen dat lange wachtlijsten zo'n slecht idee nog niet zijn :)
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: wachttijd VU

Bericht door Lise »

Oktober staat online. Nu zijn ze opeens weer bij november 2018. Ze waren in augustus ook al bij november, en in september bij december 2018. Oftewel, inmiddels gaan we zelfs terug.

Ik snap de wachtlijsten, ik snap het gebrek aan capaciteit, ik vind het superkut maar ik snap het allemaal. Maar dat ze zelfs deze wachtlijst-update zo verklooien vind ik wel echt heel erg vervelend. Het is het enige dat je iedere maand aan houvast hebt om een beetje licht aan het eind van de tunnel te blijven zien en zelfs dat reist nu op mysterieuze (en onmogelijke) wijze terug in de tijd... hoe moeilijk kan het nou zijn om gewoon elke maand een kloppende update te geven?
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Het wachtlijst document van deze maand is gewoon onzin, een andere verklaring is er niet. Hoe kunnen ze terug gaan?

Mijn aanmelding was 21 november 2018, en ik heb op 3 september 2020 een intake gehad. Op 30 november heb ik mijn eerste afspraak met de psycholoog, volgens het wachtlijst document zouden mensen mij nu dus aan het inhalen zijn. Ik heb toevallig een aantal anderen die allemaal net iets eerder zijn gesproken, en hun data zijn consistent. Ik heb ook iemand gesproken die in het begin van corona telefonisch een intake heeft gehad en in oktober een eerste gesprek met de psygoloog heeft.

Het zou prettig zijn als ze hier drie minuten in plaats van drie seconden per maand aan zouden besteden.
Plaats reactie